Strona 1 z 1
Amorek i sprężyna tył - serwis
: 28 wrz 2011, 11:05
autor: KAJOW
Padło mi coś z tyłu - jeszcze nie wiem co, ale nisko siedzi... Chciałbym to w niedługim czasie oddać do serwisu od amortyzatorów, ale przy okazji chciałbym wymienić sprężynę. Co polecacie?? Ważę 100kg, także nie chciałbym jakiegoś cienkiego drutu...
Re: Amorek i sprężyna tył - serwis
: 28 wrz 2011, 22:27
autor: YOUKONN
Jeśli nic nie cieknie to jest szansa że wkoncu uklepałeś spręzyne.

Ponoć da sie to naciągnąc i utwardzić za grosze...tak słyszałem

Re: Amorek i sprężyna tył - serwis
: 29 wrz 2011, 19:45
autor: KAJOW
wolałbym takiego rezanka uniknąć - skoro będę to demontować, to chcę mieć full profeskę, czyli nową sprężynę i "nowy" amorek...
Re: Amorek i sprężyna tył - serwis
: 29 wrz 2011, 22:14
autor: Gacek
Kolego KAJOW tego już się nie produkuje - wiec o jakiej nowości piszesz ?

Re: Amorek i sprężyna tył - serwis
: 30 wrz 2011, 07:19
autor: YOUKONN
Jak bedziesz szukał naowych używek to poluj na tenerowe tylko vj1 albo ostatecznie 3aj. Moja tenerka miała załozony z 3tb i buło fujjj i kląkło po 600 km

Re: Amorek i sprężyna tył - serwis
: 30 wrz 2011, 14:13
autor: Gacek
Moim zdaniem lipa wynikająca z budowy ukł polega na braku zaworu którym można dobić te nieszczęsne 2 atm .zastanawiam siej ak oni skręcają ten kardrige dobijając 2 atm w komorze hiperbarycznej

.
Re: Amorek i sprężyna tył - serwis
: 30 wrz 2011, 19:45
autor: KAJOW
Gacek pisze:Kolego KAJOW tego już się nie produkuje - wiec o jakiej nowości piszesz ?

A cudzysłowia nie zauważył??

Nowa sprężyna (Wilbers, Ohlins, WP, itp.) + "nowy" (regenerowany w profesjonalnym zakładzie) amortyzator
YOUKONN pisze:Jak bedziesz szukał naowych używek to poluj na tenerowe tylko vj1 albo ostatecznie 3aj. Moja tenerka miała załozony z 3tb i buło fujjj i kląkło po 600 km

Używki mnie nie interesują, bo to włażenie z deszczu pod rynnę... A tak BTW; amorek od 1VJ jest krótszy od 3AJ jakby kto pytał...
Re: Amorek i sprężyna tył - serwis
: 02 paź 2011, 13:18
autor: Gacek

- przeoczyłem cudzysłów "wybacz panie "

.Jestem ciekawy czy wachacz z xt wyrobił by przeróbkę pod pds KTM ?

.Ten dźwigienkowy mono cross ew nie sprawdza się w warunkach jakich użytkuje moto tak jak stalowe obręcze kół

.