Strona 1 z 1

Olej cieknie

: 24 lis 2012, 18:37
autor: lisek666
Witam,panowie otóż mam mały problem z moim moto tt 600 4gv z 94 roku tzn problem jest taki że uszczelka wymieniona pod głowicą oring itp.problem jest taki że pomiędzy kolektorem wydechowym a głowica po chwilowym zagrzaniu pokazuje się olej i nie wiem skąd,drugi raz ściągam czapkę i na uszczelce nie widziałem żadnych wycieków nawet spod oringa po prawej stronie,głowicą dociągnięta momentem z serwisów-ki i dalej nie wiem skąd ten olej po chwili zaczyna wylatywać pokazuje się tak jak pisałem pomiędzy wylotami na wydechu,zawory sprawdzone sprawne prowadnice uszczelniacze wszystko ok ma ktoś jakiś pomysł skąd olej może lecieć?? na tłoku aż mokro ja w 2t gdy simmer polecą tuleja też cała w oleju,tłok nie dawno zakładany nowy pierścienie ale u poprzedniego właściciela czy pierścienie mogą być źle założone chodzi mi o zgarniajacy czyli olejowy ma to jakieś znaczenie jak się go założy??? aa i jeszcze moto też kopci ale wiadomo olej na tłok to i kopci tylko skąd ten olej??? bo mi już pomysłu brak 3 nową uszczelkę zarzuce i bedzie może to samo :klnie: nie wiem może ktoś z was coś wie na ten temat. :panika: :niewiem:

pozdrawiam

Re: Olej cieknie

: 25 lis 2012, 20:43
autor: mlody11132
czyli moto pewnie kopci jak stary diesel ??

Re: Olej cieknie

: 25 lis 2012, 20:45
autor: mlody11132
cylinder "jajo" lub zle dobrany tłok,lub zle załozone pierscienie,lub usczelniacze zaworowe.

Re: Olej cieknie

: 26 lis 2012, 19:32
autor: lisek666
nic z tych rzeczy co opisujesz,jutro może się okaże przyczyna jaka mogła być.

Re: Olej cieknie

: 26 lis 2012, 20:05
autor: Pawlo
Może oring na tulei, ten od dołu cylindra? Albo masz gdzieś jakieś mało widoczne pęknięcie? :niewiem:

Re: Olej cieknie

: 26 lis 2012, 21:57
autor: Gacek
Może odmą ciągnie i zasysa przez gaznik ?

Re: Olej cieknie

: 27 lis 2012, 21:35
autor: lisek666
jednak na jaw wyszło że po chwilowym zagrzaniu pierścień olejowy tracił sprężystość i robił się jak szmata z tad tyle oleju brał,po prostu moto takie kupiłem tłok świeżo założony i prawdopodobnie został przegrzany,bo była też opcja podobna do Gacka że mógł zasyać odmą lub przez filtr powietrza z którego aż kapał olej ale po jego wyczyszczeniu dalej sadził więc głowica w górę,cylinder też na pierwszy rzut oka wydawał się być w stanie idealnym pierścienie zgadzały się z serwisóką chodzi i szczeliny ale że miałem stare pierścienie z drugiej tt-ki przymierzając i gdy je wyginałem to olejowy giął się jak chciał,a z remotu drugiej tt-ki był jak sprężyna powracał do swojego kształtu.zobaczymy za kilka dni jak poskładamy. :browar: