Strona 1 z 1

Moduł zapłonowy

: 03 kwie 2014, 12:27
autor: maciej82
Witam poszukuje sprawnego modułu zapłonowego no mojej xt 600 43f ( 8 przewodów ) w rozsądnej cenie .
mój sie spalił w niedziele ( prawdopodobnie był tez przyczyna przerywania przy 3500)
Co sądzicie czy jakbym nic nie znalazł to może podszedł by PROG CDI
http://www.progcdi.com/ . albo może ktoś z was zastosował inne rozwiązanie

Re: Moduł zapłonowy

: 03 kwie 2014, 13:10
autor: JAWKA SIEDLCE
Ciekawa sprawa, jak bym miał pare złotych na zbyciu to bym zaryzykował choćby z ciekawości :geek:

Re: Moduł zapłonowy

: 03 kwie 2014, 13:39
autor: ArturS
Można wrzucić moduł ze skuta 4T, najlepiej taki "tuningowy" z regulacją wyprzedzenia zapłonu. Przed ostatnią wyprawą myślałem, że mam zjarany moduł i chwytałem się już wszystkiego. Zasada działania CDI jest bajecznie prosta, więc byle mieć schemat i można działać. Moduł do chińskiego nocnika to kilkanaście zł. Schematy można znaleźć na portalu elektroda.pl
Przez weekend niestety chleję wódę na zlocie adv :lol: ale w poniedziałek w razie czego mogę odświeżyć sobie pamięć. Chyba, że jutro znajdę chwilę, ale nie obiecuję.

Re: Moduł zapłonowy

: 03 kwie 2014, 17:07
autor: maciej82
w skuterkach montowałem już różne moduły i tuningowe i zwykłe , przerabiałem statory schematy posiadam . ale one miały masę na statorze i stały kąt wyprzedzenia zapłonu bo to 50ccm . Teraz jeszcze mały problem który przewód z cewki zasilającej CDI i z impulsatora dać na masę i czy po takiej przeróbce nie wypali mi zaworów. Rozbieram właśnie oryginalny moduł jest ciężko bo w środku jest zalany jakiś kauczukiem z domieszka mielonego szkła ale mam na to mały knif rozpuszczenie tego zajmie mi parę dni i mielone szkło same odpadnie

Re: Moduł zapłonowy

: 05 kwie 2014, 17:19
autor: maciej82
dziś całkowicie udało sie usunąć masę zalewową elektroniki modułu jedynie straciłem napisy na kondensatorach , czy ktoś z forumowiczów sie n takim czymś zna co tu pomierzyć i sprawdzić

Re: Moduł zapłonowy

: 06 kwie 2014, 11:30
autor: maciej82
dziś sprawdziłem jeszcze raz ten mój moduł , i ku zdziwieniu , jak odłączyłem kostkę z regulatora napięcia to pojawiła sie iskra i motor odpalił . jak wsadziłem z powrotem wtyczkę to motor zgasł. czy to oznacza że cewka ładująca cdi jest uwalona . Napięcie jakl kopie kopkąto daje ona ok 60v opór jaki ma cewka to 198ohm