Strona 1 z 1
TTR łancuch napędowy
: 10 kwie 2014, 18:40
autor: erni2012
Witam, takie pytanie, czy łańcuch napędowy może być przyczyną tego że silnik przy osiągnieciu 100km/h już słychać że się męczy, ?? a do tego pierwszy i drugi bieg jest bardzo krótki, może jakieś mniejsze czy wieksze zębatki ??

Re: TTR łancuch napędowy
: 10 kwie 2014, 18:48
autor: terenowiecc
Co masz na myśli pisząc, że się męczy? Dużo obrotów ma?
Jakie masz przełożenie?
Re: TTR łancuch napędowy
: 10 kwie 2014, 19:03
autor: erni2012
zębatka mała 15 zębów tył , 46 . odnosze wrażenie na 5 biegu jakby 100H to była prędkość maksymalna, poprostu nie chce już za bardzo przyśpieszac tak wlasnie jakby miał szybkie obroty chciałbym sobie gdzieś pojechac przelotową 100H/110 H ale przy tej predkogsci juz tak jakby bylo mo bardzo cieżko. może to jakaś kwestia regulacji ?
Re: TTR łancuch napędowy
: 14 kwie 2014, 19:44
autor: scania1213
Takie przełożenie to bardziej w teren niż na trasę.
Zmień sobię tylnią zębatkę na 39-40 zębów to poczujesz dużą różnicę.
U mnie w moto, na 45 zębach, 140 km/h to był max, przy 100 km/h miałem ponad 4 tysiące obrotów. Teraz mam 39 zębów, i przy 100 km/h obroty wachają się od 2.9 - 3 tyś obr/min

Re: TTR łancuch napędowy
: 15 kwie 2014, 09:57
autor: JAWKA SIEDLCE
Na 15/39 miałem około 3500 (2kf) może i na trase dobre jak samemu się jedzie teraz 14/39 i przynajmniej mogę 2 wrzucić w bagnie obroty około 4000 ale następny napęd będzie od 3tb 15/45 obroty trochę skoczą ale silnik ma lżej i raczej prędkość max niespadnie
