Strona 1 z 1

uszczelniacze zaworowe

: 16 kwie 2014, 18:49
autor: kefazo
Witam. Moja tt-erka kopci po dopaleniu jak długo stoi ( wiecej niż 24 h ) myślę że to uszczelniacze zaworowe. Ktoś zmieniał sam ? Jak to zrobić, prosze o instrukcję ;)

Re: uszczelniacze zaworowe

: 16 kwie 2014, 20:19
autor: ArturS
Najlepiej zrzuć czapkę i od razu zajmij się zaworami i sprawdź prowadnice. Uszczelniacze zaworowe to tylko składowa pełni szczęścia :lol:

Re: uszczelniacze zaworowe

: 17 kwie 2014, 09:05
autor: kefazo
heheh podejrzany uśmieszek :mrgreen: Mówisz że może być więcej zabawy. W sobotę to rozbiorę i zobaczymy co się tam dzieje. Jak kopci tylko przy odpalaniu to raczej pierścien nie będzie walnięty ?

Re: uszczelniacze zaworowe

: 17 kwie 2014, 12:55
autor: Peck
Ale jak już tak daleko zajdziesz, to proponuje odkręcić te dodatkowe 6 śrub i sprawdzić stan pierścieni.
U mnie też tak było, okazało się że gumka na prawym ssącym się skończyła.
A pierścienie nie były może tragiczne, ale je wymieniłem. Tak żeby już tam nie zaglądać.
Teraz pierścienie nominalne w Yamaha kosztują 120 zł, czyli można powiedzieć promocja.
Pozdrawiam

Re: uszczelniacze zaworowe

: 17 kwie 2014, 13:05
autor: ArturS
Tylko to tak optymistycznie, jeśli będzie jeszcze nominał, albo wossner ;) Do innych dystrybutorzy praktycznie nie trzymają pierścieni na stanie. Ja bym przed zabawą zrobił test olejowy. Jeśli pierścienie będą puszczały, to wyjdzie od razu. W 3TB jakbym zrobił jedynie głowicę, to zapewne dolewki byłyby znikome, bo tłok nie okopcony, czyli pierścienie dawały radę. Ale głowica pluła już i do ssącego i do wydechowego. W Redo w Żorach za obróbkę głowicy zapłaciłem 90zł, więc tragedii niema.

Re: uszczelniacze zaworowe

: 17 kwie 2014, 14:43
autor: Pawlo
U mnie też tak kopciło, winien okazał się tłok, który lekko chwycił tuleję ;)

Re: uszczelniacze zaworowe

: 17 kwie 2014, 15:57
autor: kefazo
co sprzęt to inna przyczyna. Ciekawe co u mnie będzie :D