Strona 1 z 1
uszczelniacze zaworowe
: 16 kwie 2014, 18:49
autor: kefazo
Witam. Moja tt-erka kopci po dopaleniu jak długo stoi ( wiecej niż 24 h ) myślę że to uszczelniacze zaworowe. Ktoś zmieniał sam ? Jak to zrobić, prosze o instrukcję

Re: uszczelniacze zaworowe
: 16 kwie 2014, 20:19
autor: ArturS
Najlepiej zrzuć czapkę i od razu zajmij się zaworami i sprawdź prowadnice. Uszczelniacze zaworowe to tylko składowa pełni szczęścia

Re: uszczelniacze zaworowe
: 17 kwie 2014, 09:05
autor: kefazo
heheh podejrzany uśmieszek

Mówisz że może być więcej zabawy. W sobotę to rozbiorę i zobaczymy co się tam dzieje. Jak kopci tylko przy odpalaniu to raczej pierścien nie będzie walnięty ?
Re: uszczelniacze zaworowe
: 17 kwie 2014, 12:55
autor: Peck
Ale jak już tak daleko zajdziesz, to proponuje odkręcić te dodatkowe 6 śrub i sprawdzić stan pierścieni.
U mnie też tak było, okazało się że gumka na prawym ssącym się skończyła.
A pierścienie nie były może tragiczne, ale je wymieniłem. Tak żeby już tam nie zaglądać.
Teraz pierścienie nominalne w Yamaha kosztują 120 zł, czyli można powiedzieć promocja.
Pozdrawiam
Re: uszczelniacze zaworowe
: 17 kwie 2014, 13:05
autor: ArturS
Tylko to tak optymistycznie, jeśli będzie jeszcze nominał, albo wossner

Do innych dystrybutorzy praktycznie nie trzymają pierścieni na stanie. Ja bym przed zabawą zrobił test olejowy. Jeśli pierścienie będą puszczały, to wyjdzie od razu. W 3TB jakbym zrobił jedynie głowicę, to zapewne dolewki byłyby znikome, bo tłok nie okopcony, czyli pierścienie dawały radę. Ale głowica pluła już i do ssącego i do wydechowego. W Redo w Żorach za obróbkę głowicy zapłaciłem 90zł, więc tragedii niema.
Re: uszczelniacze zaworowe
: 17 kwie 2014, 14:43
autor: Pawlo
U mnie też tak kopciło, winien okazał się tłok, który lekko chwycił tuleję

Re: uszczelniacze zaworowe
: 17 kwie 2014, 15:57
autor: kefazo
co sprzęt to inna przyczyna. Ciekawe co u mnie będzie
