Strona 1 z 1

Co to za rurka przy gaźniku?

: 19 sie 2017, 16:49
autor: novvy
Witam, mam pytanko, co to za rurka przy prawej stronie gaźnika wychodzącą jakby spod membrany i zakończona czymś wyglądającym na zaworek zwrotny? Próbowałem dmuchnąć w nią i powietrze przechodzi w obie strony, od dołu widać wewnątrz jakby jakąś siateczkę.

Re: Co to za rurka przy gaźniku?

: 20 sie 2017, 17:36
autor: Gacek
Witam
ta rurka i końcówka jest to rodzaj systemu filtrowania powietrza dla systemu równoważenia ciśnienia odniesienia dla membrany sekcji podciśnieniowego gaźnika. Jak nie rozumiesz tego co napisałem to "olej "sprawę ;) .

Re: Co to za rurka przy gaźniku?

: 27 sie 2017, 07:26
autor: novvy
Rozumiem o co chodzi ale jeśli powietrze swobodnie można tam wdmuchnąć czy nie oznacza to uszkodzonej membrany?

Re: Co to za rurka przy gaźniku?

: 27 sie 2017, 12:56
autor: ArturS
Nie, tam ma być swobodny przepływ. Ściągnij ten element i popatrz przez niego pod światło. Jeśli została tylko siateczka, to wymień to choćby i na zwyczajny filtr paliwa na gruby przewód, bo przez siateczkę zaciąga syf. W oryginale jest jeszcze jakiś materiał filtrujący (być może gąbka), który po latach się wykrusza.

Re: Co to za rurka przy gaźniku?

: 27 sie 2017, 14:04
autor: fryzjer
A ja mam pytanie z innej beczki.
Co daje ten element i dlaczego u mnie w 2KF tego nie ma??
Ja mam zwykły dekielek bez żadnego otworu,króćca itp.
Ten element został chyba wprowadzony w modelach powyżej modelu 2KF.
Co realnie daje taka modyfikacja??

Re: Co to za rurka przy gaźniku?

: 27 sie 2017, 14:42
autor: Gacek
novvy pisze:Rozumiem o co chodzi ale jeśli powietrze swobodnie można tam wdmuchnąć czy nie oznacza to uszkodzonej membrany?
- nie bardzo umiem nazwać to fachowo :facepalm: - jest to taki system który weryfikuje ciśnienie odniesienia - normalnie ta przestrzeń jest połączona otworem w dolocie króćca ssącego tego segmentu - części gaźnika - jak cię drażni taka budowa masz obawy ze wciągnie jakiś syf podhacz do filterka wężyk z przelewem komory pływakowej części mechanicznej ( tej na której bada się poziom paliwa w komorze pływakowej )w takiej opcji będzie działać to jak pompka przyspieszenia .