XT600 Gaśnie po chwili
: 05 sty 2018, 16:36
Witajcie
Chwilę nie miałem problemów aż do teraz.
Moto po remoncie ledwo dotarte i pojawił się problem z odpalaniem
Otóż na ssaniu zapala elegancko lecz po ok 10-15s(szybciej jak dodam gazu) gaśnie i już za cholerę nie chce zapalić.
Wymieniłem gaźnik po uszkodzeniu poprzedniego(nie pytajcie jak
) bez regulacji zapalił i ta sama historia tyle że chodził ze 20s. Świeczka jest mokra ale może to być spowodowane moją próbą uruchomienia silnika po zgaśnięciu.
Sprawdzałem endoskopem i na tłoku nie ma dużej ilości paliwa
Za cholerę nie wiem co mu jest. Dodam że zanim to się stało zapalił i z wielkimi trudnościami(i dymieniem) przejechałem ok 10km. Objawy były takie jakby za mało paliwa dostawał i musiałem bardzo powoli odkręcać manetkę żeby się nie zdusił.
Po 10km przerwa na papierosa i już nie chciał odpalić
Czy ma znaczenie jak zamontuję króćce dolotowe? Miałem z nimi problem po remoncie i wielokrotnie je zamieniałem i odwracałem żeby pasował gaźnik. Jeden z nich ma taki zaślepiony cycek i nie wiem od czego on jest i czy ma jakieś znaczenie
Chwilę nie miałem problemów aż do teraz.
Moto po remoncie ledwo dotarte i pojawił się problem z odpalaniem
Otóż na ssaniu zapala elegancko lecz po ok 10-15s(szybciej jak dodam gazu) gaśnie i już za cholerę nie chce zapalić.
Wymieniłem gaźnik po uszkodzeniu poprzedniego(nie pytajcie jak

Sprawdzałem endoskopem i na tłoku nie ma dużej ilości paliwa
Za cholerę nie wiem co mu jest. Dodam że zanim to się stało zapalił i z wielkimi trudnościami(i dymieniem) przejechałem ok 10km. Objawy były takie jakby za mało paliwa dostawał i musiałem bardzo powoli odkręcać manetkę żeby się nie zdusił.
Po 10km przerwa na papierosa i już nie chciał odpalić
Czy ma znaczenie jak zamontuję króćce dolotowe? Miałem z nimi problem po remoncie i wielokrotnie je zamieniałem i odwracałem żeby pasował gaźnik. Jeden z nich ma taki zaślepiony cycek i nie wiem od czego on jest i czy ma jakieś znaczenie