Strona 1 z 1

Pierścienie XT 600

: 10 sty 2011, 16:47
autor: borys125
Witam czy ten komplet pierścieni będzie pasował do mojej XT 600 3tb 91r?
http://allegro.pl/pierscienie-kpl-yamah ... 75255.html

Re: Pierścienie XT 600

: 10 sty 2011, 19:56
autor: mlody11132
no musisz zmierzyc cylinder bo jak widzisz sa na rózne wymiary.góra silnika w twoim xt jest jak w grizzlim.ja peirscienie zamawiałem w salonie yamahy.tez bym ci tak radził zrobic:)

Re: Pierścienie XT 600

: 10 sty 2011, 20:02
autor: lisek666
najpierw to sprawdz jaki masz wymiar pierścieni skor pisze ze są do xt na aukcji to powinny pasować

Re: Pierścienie XT 600

: 11 sty 2011, 08:04
autor: kyrtap87
Sprawdź jaki masz rozmiar na tłoku i będziesz wiedział jaki rozmiar ,sprawdź tez tłok czy nie ma za dużych luzów bo jeśli będzie miał to mija się z celem sama wymiana pierścieni /zapodaj foty jak wygląda tłok

Re: Pierścienie XT 600

: 11 sty 2011, 15:31
autor: borys125
nie no tłok stoi dobrze
Troche kopci, ale ciekawi mnie ile pojeżdżę na tych pierścieniach..

Re: Pierścienie XT 600

: 11 sty 2011, 15:46
autor: lisek666
jak przykopca ci to nie końiecznie przez pierścienie może puszczać ci dym być może dziać się może też przez uszczelniacze na prowadnicach.

Re: Pierścienie XT 600

: 11 sty 2011, 20:25
autor: loko
Ogólnie nie powinno się wymieniać samych pierścieni … nie powinno się raczej ściągać cylindra bez potrzeby… mimo, że tłok ma jakiś tam skok to w czasie pracy przy wysokich obrotach „skok” ten jest większy niż przy takiej zabawie na luzie działają duże siły na korbowód..… co za tym idzie stare pierścienie już ładnie się zgrały z gładzią cylindra itp. Jest jakiś tam u góry próg ale on nie przeszkadza starym pierścienia.. jak dasz nowe pierścienie (siłą rzeczy trochę grubsze świeże, nie wyrobione).. to może przynieść to więcej szkody .. np. przy wysokich obrotach górny lub dolny pierścień ładnie przy grzmoci w przez lata powstały próg i zrobi się kicha.. jak już nowe pierścienie to trzeba cylinder chociaż z honować.. a to już bez sensu jeśli idzie o koszta robotę itp. .. lepiej dać nowy tłok i zrobić jak należy.. albo nie ruszać...

No i jak kolego wyżej.. XT często znosi przegrzania ale uszczelniacze zaworowe mniej i to one często są powodem brania oeju kopcenia itp. . . .

Re: Pierścienie XT 600

: 07 lut 2011, 15:54
autor: borys125
Wystarczyło zalać dobry olej i dymienie całkowicie ustało czy na zimnym czy na ciepłym silniku.
Pzdr

Re: Pierścienie XT 600

: 07 lut 2011, 17:28
autor: Pawlo
borys125 pisze:Wystarczyło zalać dobry olej i dymienie całkowicie ustało czy na zimnym czy na ciepłym silniku.
No jasne, wystarczyć gęstszy olej i problemu nie ma, ale jak ktoś lubi takie półśrodki :roll:

Re: Pierścienie XT 600

: 08 lut 2011, 17:02
autor: borys125
Zalałem MOTUL 3000 20W50 i wszystko jest ok
Najprawdopodobniej wcześniej moto jeździło na jakimś 10w40 uniwersalnym