Powoli zbliża sie dzień wielkiego składania serducha { czekam na odbiór cylindra z szlifu i sprawdznia , poprawienia głowicy}
Więc prosze o podanie kolejności i z jakimi siłami skręca się cylinder oraz głowice albo gdzie to jest w manualu bo coś umyka mi ta informacja z góry dziekuje
A jeszcze mam zaptanie gdyż dzięki czytaniu głupot w internecie teraz nie wiem czy mam 2 ząbki do końca rozrządu czy 13 ząbków do końca rozrzadu juz sam zgłupiałem wstawiam zdjęcie i prosze o pomoc gdyz zakręciłem sie jak ruski czołg
z góry dzieki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Pytam dlatego o ten napinacz gdyż wymieniłem dziś łańcuszek rozrzadu i jak go przyłożyłem do starego to jest identyczny na długość itp... taka mała ciekawostka.........
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Nowy łańcuszek powinien ci się ułożyć w okolicach 5 ząbka (zależy od łańcucha), wtedy napinacz jest krótki, prawie cały schowany. Ile ogniw miał nowy łańcuch?
Zaczynam składać potwora i pojawiła sie ciekawostka natury technicznej gdyż zamówiłem komplet uszczelek silnika do TT
i uszczelka dolna { łączy dół silnika z cylindrem } jest wypukła a ta zdjęta z silnika jest cała płaska moje pytanie brzmi czy jak założe tą wypukła to podczas dokrecania rozpłaszczy sie?? tak ma to ma tak być czy zła uszczelka
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Przyjamniej mam jaja i odwage samemu coś zrobić a nie biegac po czarodziejach i placic krocie za niby super naprawe
Lepiej zapytac sie i upewnic niz potem wracac do tego nie sadzisz ;fuckyou:
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
RedGothic pisze:Zaczynam składać potwora i pojawiła sie ciekawostka natury technicznej gdyż zamówiłem komplet uszczelek silnika do TT
i uszczelka dolna { łączy dół silnika z cylindrem } jest wypukła a ta zdjęta z silnika jest cała płaska moje pytanie brzmi czy jak założe tą wypukła to podczas dokrecania rozpłaszczy sie?? tak ma to ma tak być czy zła uszczelka
-
Tak ma być
Radził bym sprawdzić jak lezą ci otwory w szpilkach a przede wszystkim na kanale olejowym i delikatnie dociągać kolejnością z manuala aby się nie z "falbanilła ".
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
Jeszcze zapytanko gdzie w manualu jest kolejność przykręcania bo nie moge znalezdz nigdzie
Było: Motorynka , Komar1973 , WSK 3 , SHL M11 , Yamaha TT600 4GV BELGARDA...
Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach...
Jazda na motorze to najlepsza rzecz jaką można robić w ubranich...
NIEEE nie ma opcji tego pomylić wszak włosów tam nie ma i może ciężko będzie trfić ale wsadzić inaczej się chyba nie da nawet jak byś obalił na miejscu krzynkę wódki to nie powinno być możliwe no chyba ze przeceniam swoją wyobraźnię w tej chwili . .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.