To ja mogę wyśpiewać troszkę rzeczy które mogą to powodować. Po pierwsze sprawdź świece jak moto trochę pochodzi to będziesz wiedział czy ma za dużą dawke czy za małą. (kolor czarny za dużo bialutka za mało) @ sprawa to jak już ustalisz co jest nie tak z dawką to możesz podnieść opuścić na iglicy ale to tyczy się raczej wysokich obrotów a ty napisałeś że problem masz z niskimi w takim razie ja bym ruszył śrubkę od mieszanki. I tu zaczyna się zabawa wczytaj się uważnie to może załapiesz o co chodzi w tym całym opisie krok po kroku

Zaczynamy od tego że wkręcasz śrubkę od mieszanki (jej usytuowanie jest zarombiste w tych motorkach od spodu gaźnika wychodzi taka metalowa rurka w której znajduje się śrubka na płaski śrubokręt ja osobiście dorobiłem sobie kluczyk do tego po prostu skróciłem na maksa śrubokręt który znalazłem w garażu

) do rzeczy śrubkę musisz wkręcić na maksa bądź zostawić 1,5 obrotu od końca (tak napisano w mądrej książce którą studiowałem jak biblię

ale ja zawsze wkręcałem do maksa przy regulacji) następnie ustawienia śrubki od obrotów w jak najniższy punkt (niech moto chodzi na jak najniższych obrotach) wtedy zaczynasz wykręcać śrubkę od mieszanki tak by moto złapało wysokie obroty później śrubką od obrotów regulujesz sobie do takich jakie chcesz mieć i powinno być git majonez . Od razu mówię czeka cię parę prób aż ci się w końcu uda ja musiałem wypić 2 browary poparzyć sobie łapy o cylinder i wypowiedzieć nie zliczoną ilość przekleństw pod adresem konstruktora i w końcu mi się to udało. Prawda jest taka że metoda jest mało precyzyjna ale jest to wykonalne
PS Gdyby te wszystkie regulacje ci nie pomogły to możesz sprawdzić takie elementy jak : filtr powietrza (jak zasyfiony to moto świruje) , świeca (sprawdź przerwę), fajka (może być wygrzana) krućce przy gaźniku ( jak spękane też potrafi odstawić cyrki) A gdy już to wszystko sprawdzisz i będziesz wiedział że to nie wina tego to czym prędzej zmieniaj łańcuszek rozrządu

Wiem z własnego doświadczenia sam to przeżyłem

Staraj się jednak myśleć pozytywnie i powoli eliminuj te drobne elementy

Pozdrawiam domorosły mechanik
