Stukot silnika
- klosio3
- Lubiący błoto
- Posty: 41
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:33
- Motocykl: Yamaha XT 600 Z Tenere '87
- Lokalizacja: Okolice Przeworska
Re: Stukot silnika
Robilem u mechanika w Rzoborzu tj. k. Przeworska
robocizna nie mam pojecia ale mysle ze 150, a czesci on zamawial ;P
robocizna nie mam pojecia ale mysle ze 150, a czesci on zamawial ;P
Jazda na motorze to najlepsza rzecz którą można robić w ciuchach 
Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere

Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: Stukot silnika
1,8k wydaje mi się dużą kwotą za remont samej góry.
Kwestia kosztów regeneracji głowicy i robocizny. Tłok+szlif to koszt 350-800zł - w najtańszej opcji tłok TKRJ, w najdroższej oryginał. Ja najprędzej zakupiłbym TKRJ, u Maziego siedzi i jest cacy, u Paskala siedzi i też jest ok, a jakbym miał kupować Wossnera za 6 baniek to bym chyba wolał kupić oryginał (z tego co Paskal mówił to w aso Yamahay oryginalny tłoczeń do XT kosztuje ok. 700zł).
Nie mniej jednak masz zrobione i pewne moto, teraz tylko cieszyć się z użytkowania
Kwestia kosztów regeneracji głowicy i robocizny. Tłok+szlif to koszt 350-800zł - w najtańszej opcji tłok TKRJ, w najdroższej oryginał. Ja najprędzej zakupiłbym TKRJ, u Maziego siedzi i jest cacy, u Paskala siedzi i też jest ok, a jakbym miał kupować Wossnera za 6 baniek to bym chyba wolał kupić oryginał (z tego co Paskal mówił to w aso Yamahay oryginalny tłoczeń do XT kosztuje ok. 700zł).
Nie mniej jednak masz zrobione i pewne moto, teraz tylko cieszyć się z użytkowania

- klosio3
- Lubiący błoto
- Posty: 41
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:33
- Motocykl: Yamaha XT 600 Z Tenere '87
- Lokalizacja: Okolice Przeworska
Re: Stukot silnika
ale wylicze Ci to tak jak ja liczylem...
400 regeneracja
100 olej
lancuszek rozrzadu D.I.D'a 200-250
robocizna 150 - juz masz prawie 1000 zl
pozniej doszly uszczelki, tlok wossnera
i jeszcze cos "dłubał" i wymienial w dolnej czesci silnika
No ale najwazniejsze ze motorek elegancko smiga
PS. mialby ktos z was do sprzedania gorny slizg łańcucha na wahaczu ?? bo nigdzie nie moge znalezc.
400 regeneracja
100 olej
lancuszek rozrzadu D.I.D'a 200-250
robocizna 150 - juz masz prawie 1000 zl
pozniej doszly uszczelki, tlok wossnera
i jeszcze cos "dłubał" i wymienial w dolnej czesci silnika
No ale najwazniejsze ze motorek elegancko smiga

PS. mialby ktos z was do sprzedania gorny slizg łańcucha na wahaczu ?? bo nigdzie nie moge znalezc.
Jazda na motorze to najlepsza rzecz którą można robić w ciuchach 
Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere

Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: Stukot silnika
No racja, same uszczelki to spory koszt. Powiedz mi jeszcze jakiej firmy zawory zakupiłeś?
Co do ślizgu to ciężko go dostać. Packman może załatwić oryginał z Yamahy, ale to koszt ok 50zł więc nie wiem czy warto, lepiej dorobić z jakiegoś tworzywa imo.
Co do ślizgu to ciężko go dostać. Packman może załatwić oryginał z Yamahy, ale to koszt ok 50zł więc nie wiem czy warto, lepiej dorobić z jakiegoś tworzywa imo.
- klosio3
- Lubiący błoto
- Posty: 41
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:33
- Motocykl: Yamaha XT 600 Z Tenere '87
- Lokalizacja: Okolice Przeworska
Re: Stukot silnika
Zawory nie wiem... ja wykladalem kase a ten gosc zamawial wszystko...
A moze wiesz od czego moglby przypasic do XT ten slizg ??
A moze wiesz od czego moglby przypasic do XT ten slizg ??
Jazda na motorze to najlepsza rzecz którą można robić w ciuchach 
Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere

Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: Stukot silnika
Aha, czaje.
Odnośnie ślizgu to nie wiem, trzeba by go zwymiarować i poszukać jakiegoś zamiennika/dorobić z tworzywa.
U siebie chciałem wymienić, ale jak zobaczyłem cenę to założyłem stary
Odnośnie ślizgu to nie wiem, trzeba by go zwymiarować i poszukać jakiegoś zamiennika/dorobić z tworzywa.
U siebie chciałem wymienić, ale jak zobaczyłem cenę to założyłem stary

- klosio3
- Lubiący błoto
- Posty: 41
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:33
- Motocykl: Yamaha XT 600 Z Tenere '87
- Lokalizacja: Okolice Przeworska
Re: Stukot silnika
przynajmniej masz co zalozyc
u mnie nie wiem jakim cudem wyje..lo go z wahacza
zostal tylko kawalek plastiku montazowego... i obecnie nie mam nic
PS. a rolki sa wymienne ??



PS. a rolki sa wymienne ??
Jazda na motorze to najlepsza rzecz którą można robić w ciuchach 
Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere

Romet 50 T-1/Pocket bike cross/Yamaha DT 80 LC2/yamaha XT 600 Z Tenere
-
- Lubiący błoto
- Posty: 31
- Rejestracja: 26 lut 2010, 09:57
Re: Stukot silnika
dzisiaj mogę zmieścić tu opis wieczorem jak znajdę chwile czasu - muszę -pomierzyć dokładnie w domu. 2 razy już dorabiałem na szybko takie tulejki - górna i dolna w mojej XT 2kf teraz zakupiłem pręt a'la teflonowy i daje do tokarza aby mi dotoczył.
Dla mnie temat na czasie
bo akurat dorabiam po raz 3
Dla mnie temat na czasie

- ogur69
- Po kostki w błocie
- Posty: 298
- Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
- Lokalizacja: witnica
Re: Stukot silnika
teflon troche za mieki i drogi do takiego zastosowania polecam biały ertalon robiłem z niego do M72 tuleje przedniego zawieszenia i do xt500 tulejki wachacza zamiast łożysk igiełkowych dobrze znosi prace na sucho bez smarowania
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych