Rozgrzewasz lekko motocykl. gasisz. Ściągasz osłonę silnika (to aluminium), z boku jest śruba (17?) - odkręcasz i spuszczasz olej z dołu silnika. Zbiornik masz w ramie czy pod siedzeniem? Jak pod siedzeniem to poniżej niego masz śrubę spustową oleju ze zbiornika (wiadomo, co zrobić

). jak zbiornik w ramie to śrubę spustową masz w dolnej części ramy z przodu silnika (mniej więcej tak, jak kończy się osłona silnika, od strony koła!) - odkręcamy.
Odkręcamy pokrywę filtra oleju (3 imbusy), wymieniamy filtr. Zakręcamy pokrywę filtra. Zakręcamy śruby spustowe. Dolewamy nowy olej. Uruchamiamy motocykl. Zaciągnie sobie olej trzeba uzupełnić. Poza tym są dwie szkoły odnosnie odpowietrzenia na pkrywie filtra oleju. Jedna mówi, że po uruchomieniu silnika odkręcamy tą śrubę aż zacznie kapać olej. Druga mówi, że to się samo odpowietrzy. Czyli według uznania.
Chyba o niczym nie zapomniałem.