[XT600] ustawienie gaźników
-
- Lubiący błoto
- Posty: 67
- Rejestracja: 06 cze 2011, 14:55
- Motocykl: yamaha tt 600 94
- Lokalizacja: tsz
Re: [XT600] ustawienie gaźników
U mnie również był problem na wysokich i też pomogło obniżenie iglicy na podciśnieniowym. Wydech przelot. Na orginalnym nie było problemu, iglice na środkowe zapięcia i było cacy.
Motocykl jest Bogiem, prędkość nałogiem, guma to zabawa a teren to podstawa...
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: [XT600] ustawienie gaźników
kucyk ile masz na iglicy rowków ? :roll:nie wliczając własnego 

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Kucyk, obniżyłeś iglicę na przelocie? Czyli teraz daje mniej paliwa czy ja coś źle skumałem? Nie powinno być przypadkiem odwrotnie przy takim wydechu? 

-
- Lubiący błoto
- Posty: 67
- Rejestracja: 06 cze 2011, 14:55
- Motocykl: yamaha tt 600 94
- Lokalizacja: tsz
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Gacuś jak zawsze zabłysnął... dowcipem oczywiście. A ile byś obstawiał? Hmmm?? Mam trzy gaźniki i we wszystkich i na wszystkich iglicach zwykle jest nacięć... tak Gacek 5
A tak poważnie to chyba nie ma innych iglic niż na 5 fazek.
Tak Pawlo. Teraz dostaje mniej. Co ja sie uprzekładałem gaźników i oklnąłem na nią to moje
Na wysokich obrotach ja przylewało. Strzelała i sadziła czarną chmurę, i ani ja ani Lisek666 nie pomyślał ,że to może być wina iglicy. W drugiej
nie było problemu tylko tam wydech orginał. Cały czas były podejrzenia na zły poziom paliwa (ustawione wg manuala na wężyk i jest cacy) aż w końcu doszliśmy do wniosku ,że albo iglica albo impulsator (na wysokich miało by gubić i siać iskrę teoretycznie mało prawdopodobne ale... bo jak by padł to raczej by cały czas moto głupiało z naciskiem na raczej). Jak złożyłem to dziś to powiedziałem do niej ,że jak teraz nie będzie dobrze to ją wywlokę na złom, no i się chyba koza wystraszyła bo jest gites majonez. Teraz jeszcze została kwestia strzelania (jeśli tak to można nazwać) w wydech na wolnych. Zawory za ciasne nie są powiedział bym nawet ,że deczko za luźne bo "cykają", łańcuszek nowy, skład też O.K... Ogólnie wszystko tak jak ma być. Może ktoś ma jakiś pomysł?? Na dalszą walkę muszę uzbierać trochę cierpliwości, na razie się cieszę (w końcu) jazdą bez przerywania 


Tak Pawlo. Teraz dostaje mniej. Co ja sie uprzekładałem gaźników i oklnąłem na nią to moje



Motocykl jest Bogiem, prędkość nałogiem, guma to zabawa a teren to podstawa...
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: [XT600] ustawienie gaźników
A ile masz wykręconą tą mieszankową śrubkę? Spróbuj ją jeszcze trochę wykręcić. A jeśli wali w wydech przy schodzeniu z obrotów w czasie jazdy to wina zaworu air-cut.kucyk pisze:Teraz jeszcze została kwestia strzelania (jeśli tak to można nazwać) w wydech na wolnych.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 67
- Rejestracja: 06 cze 2011, 14:55
- Motocykl: yamaha tt 600 94
- Lokalizacja: tsz
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Śruba wykręcona na 4i3/4 obrotu. Jak schodzi i strzela to mi akurat nie przeszkadza ale na wolnych jest to denerwujące bo maszyneria powinna równo i bez wahań pracować a idealnie to to nie jest.
Motocykl jest Bogiem, prędkość nałogiem, guma to zabawa a teren to podstawa...
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: [XT600] ustawienie gaźników
kucyk moim zdaniem sam sobie dałeś odpowiedź
spojrzał bym od tej strony na temat - jestem pewien ze przytykając końcówkę silnik zacznie kulturalniej się zachowywać (dla sprawdzenia upchaj np kawałek zmywaka z nierdzewki w wylot )aby wytworzyć ciśnienie na wydechu - ograniczyć prędkość wylotu spalin a przekonasz się ze obroty na tych ustawieniach co masz wzrosną a silnik zacznie kulturalniej pracować
.
Wydech przelot. Na orginalnym nie było problemu

spojrzał bym od tej strony na temat - jestem pewien ze przytykając końcówkę silnik zacznie kulturalniej się zachowywać (dla sprawdzenia upchaj np kawałek zmywaka z nierdzewki w wylot )aby wytworzyć ciśnienie na wydechu - ograniczyć prędkość wylotu spalin a przekonasz się ze obroty na tych ustawieniach co masz wzrosną a silnik zacznie kulturalniej pracować

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 32
- Rejestracja: 25 lut 2016, 16:07
- Motocykl: tt 600
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Witam. Mam takie pytanie a nie będę zakładał.nowego tematu. Jeśli iglicy opuściłem o jeden ząbek na jednej przepustnicy to druga iglice tez musze opuścić? Bo problem w tym ze moto bardzo mulilo nie mogo się wkręcić na obroty obnizylem iglice i moto odzyskała moc. Ale nie do końca. Świecą jest cała udymiona a moto z dolnych obrotów idzienie tak jak powinno za tonę wysokich jest petarda
-
- Lubiący błoto
- Posty: 24
- Rejestracja: 07 sty 2016, 18:02
- Motocykl: Yamaha xt 600 2kf
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Powinny być na tym samym ząbku ale nic nie powinno się stać jeśli nie będziesz tak dużo jeździł (zastanawiam się nad temperaturą drugiego zaworu ssącego)