Producentem gaźników nie jest honda, więc marka motocykla ma małe znaczenie. Mechaniczne gaźniki = duże zużycie paliwa, o ile się nie mylę No nic, motaj i zobaczymy co z tego wyjdzie
witaj.Honda niejest producentem ale specyfikacja gaźników dobrana pod dany silnik indywidualnie.Xt na fabrycznym gaźniku do średnich obrotów też tylko na mechanicznym pracuje.Co do przepału to raczej po trasie niepowinno być różnicy jedynie w terenie jak się gazem kręci. Ale jaka prawda to się okaże
xr 600 ma przepał większy niż ćwiara w 2t i to na podciśnieniowym gaźniku .Bynajmniej ta z którą mam doczynienia . Mój rekord to 3,8l na 100km ale na gpz 550 unitrak po trasie 4w rzędzie da rady wszędzie
Też z zaciekawieniem spoglądam na ten temat - czy w pełni mech. reg. gaźnik nada temperamentu temu silnikowi i czy nie skończy się to jakimś kichaniem i szarpaniem bo jeszcze fazy pracy rozrządu i zapłon mają duży wpływ na te parametry .
Niby silnik z delikatnego przymknięcia i otwarcia przepustnicy startuje z dużą dynamiką w porównaniu do zwykłego gwałtownego odkręcenia ale czy gra będzie warta świeczki ? Fajnie było by wyrwać tanio głowice i spojrzeć pod kątem rzexby typu przeróbka na jeden kanał , pod jeden gaźnik .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Chyba dudopl na forum adv opisywał kombinacje z jakimś mechanicznym gaźnikiem w LC4 Adv. - pomijając właśnie mega spalanie (w offie do przyjęcia) mocy było za dużo i była oddawana zbyt zero-jedynkowo i moto było trudne do opanowania. W końcu powrócił do oryginałów.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lOCDfy46mbU[/youtube]
Gaźniki od xl 600r i tak samo jak w xt druga przepustnica otwiera się z opuźnieniem . Zima długa a koszty niewielkie gaźniki 200zł. Co do przespawania kolektora ssącego to niewiem czy głowicy niepokręci od temperatury i naprężeń.
Witajcie. Rozebrałem gaźniki (xl600,xr600) do czyszczenia. To samo co orginały od xt mianowicie rozmiary dysz i zasada działania.Pierwszy steruje od wolnych obrotów do śradnich a drugi tylko od średnich w górę (brak dyszy wolnych obrotów i reg. składu mieszanki) tyle że sami sterujemy ilością dawki paliwa i powietrza.Średnice gardzieli ok 32mm .Patent na ich montarz już opracowałem wystarczy płyta z amelinium 10mm jako przejściówka i oginalne króćce od nich około 10mm węższy rozstaw niż orginał.Troche rzeźby i powinny pasować . Na tablicy te same gaziorty od 50 zł.Kto lubi rzemieśniczą rzeźbę to polecam wrażeń.
pozdawiam