Pomogło dokładne wyczyszczenie i przedmuchanie gaznika (ekstrakcyjna +kompresor)
A przepustnice ustawiłem tak ze przy maxymalnym otwarciu obydwie stoja idealnie pionowo w osi.
Moto stał sie zywszy i lepiej reaguje przy pełnym otwarciu
sprawdziłem dziś gaźnik mój . trochę brudu było nad zaworkiem iglicowym , przeczyściłem wszystko , ustawiłem 2 przepustnice.. Problem nadal pozostał . czy może to być wina impulsatora .. w tym silniku jest 2 stopniowy
króćce szczelne wężyki ok , aircut -membrana ok na drugiej gardzieli nie ma membrany tylko tłoczek sterowany podciśnieniem . przyjdzie nowy filtr to sprawdza jak na nim będzie chodził
Kiedyś miałem podobny problem - przyczyną była fajka a raczej luźno goniący opornik przeciwzakłóceniowy - jak wykonywałem ruchy to fajką to coś goniło w środku na tamtym etapie nie wyczaiłem ze to rozbieralny element i kupiłem nową ale to tak na marginesie może zerknij na ten element .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
podmieniłem dziś cewkę wysokiego napięcia , i objaw ten sam ( przerywa ) pomierzyłem impulsator miedzy przewodami jakby ktoś mógł porównać u siebie na ciepłym silniku podaje kolory kabli i pomiary biało ziel/ biał czerw 250ohm
biał ziel/ ziel 125ohm biał czerw / ziel 125ohm cewka zasilająca cdi moduł brązowy / czerw. 214ohm .. czy te wskazania sa prawidłowe ?? .. wyjąłem jeszcze raz gaźnik na stół na ponowne czyszczenie i ustawienie , kranik czysty , ładnie płynie paliwo
dziś regulowałem iglice 1i 2 gaźnika na 1 była na środkowym , przełożyłem spinkę o 1 ząbek niżej . a na 2 zostawiłem na środkowym . teraz przy jeździe na 3,500 czuć tylko czasami lekkie szarpnięcie ale potem wkręca sie dalej maksymalnie odkręciłem do 5,500 , na razie więcej mam strach , bo jeszcze tłok na dotarciu