
uszczelniacze zaworowe
-
- Lubiący błoto
- Posty: 23
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 13:23
- Motocykl: XT 43 f .była
TT600 r. była
....
uszczelniacze zaworowe
Witam. Moja tt-erka kopci po dopaleniu jak długo stoi ( wiecej niż 24 h ) myślę że to uszczelniacze zaworowe. Ktoś zmieniał sam ? Jak to zrobić, prosze o instrukcję 

- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: uszczelniacze zaworowe
Najlepiej zrzuć czapkę i od razu zajmij się zaworami i sprawdź prowadnice. Uszczelniacze zaworowe to tylko składowa pełni szczęścia 

-
- Lubiący błoto
- Posty: 23
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 13:23
- Motocykl: XT 43 f .była
TT600 r. była
....
Re: uszczelniacze zaworowe
heheh podejrzany uśmieszek
Mówisz że może być więcej zabawy. W sobotę to rozbiorę i zobaczymy co się tam dzieje. Jak kopci tylko przy odpalaniu to raczej pierścien nie będzie walnięty ?

- Peck
- Lubiący błoto
- Posty: 77
- Rejestracja: 12 paź 2010, 16:06
- Motocykl: Yamaha TT600R
Yamaha TDM 850 - Lokalizacja: Gdańsk
Re: uszczelniacze zaworowe
Ale jak już tak daleko zajdziesz, to proponuje odkręcić te dodatkowe 6 śrub i sprawdzić stan pierścieni.
U mnie też tak było, okazało się że gumka na prawym ssącym się skończyła.
A pierścienie nie były może tragiczne, ale je wymieniłem. Tak żeby już tam nie zaglądać.
Teraz pierścienie nominalne w Yamaha kosztują 120 zł, czyli można powiedzieć promocja.
Pozdrawiam
U mnie też tak było, okazało się że gumka na prawym ssącym się skończyła.
A pierścienie nie były może tragiczne, ale je wymieniłem. Tak żeby już tam nie zaglądać.
Teraz pierścienie nominalne w Yamaha kosztują 120 zł, czyli można powiedzieć promocja.
Pozdrawiam
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: uszczelniacze zaworowe
Tylko to tak optymistycznie, jeśli będzie jeszcze nominał, albo wossner
Do innych dystrybutorzy praktycznie nie trzymają pierścieni na stanie. Ja bym przed zabawą zrobił test olejowy. Jeśli pierścienie będą puszczały, to wyjdzie od razu. W 3TB jakbym zrobił jedynie głowicę, to zapewne dolewki byłyby znikome, bo tłok nie okopcony, czyli pierścienie dawały radę. Ale głowica pluła już i do ssącego i do wydechowego. W Redo w Żorach za obróbkę głowicy zapłaciłem 90zł, więc tragedii niema.

- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: uszczelniacze zaworowe
U mnie też tak kopciło, winien okazał się tłok, który lekko chwycił tuleję 

-
- Lubiący błoto
- Posty: 23
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 13:23
- Motocykl: XT 43 f .była
TT600 r. była
....
Re: uszczelniacze zaworowe
co sprzęt to inna przyczyna. Ciekawe co u mnie będzie 
