Wymiana tłoka TT600R
- mnich_88
- Lubiący błoto
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 kwie 2014, 12:04
- Motocykl: Yamaha TT600R
Re: Wymiana tłoka TT600R
Ok
jeszcze jedno szybkie pytanie bo stoję z robotą
Mam na kole magnesowym tylko dwa znaki H i I. Nie wiem na którym ustawiać rozrząd. Niektórzy pisali, że ten H to jest I z odwróconym T, a inni, że trzeba na I ustawić. I teraz nie wiem kompletnie co robić, proszę o odpowiedź kogoś co się zna na tym.
jeszcze jedno szybkie pytanie bo stoję z robotą
Mam na kole magnesowym tylko dwa znaki H i I. Nie wiem na którym ustawiać rozrząd. Niektórzy pisali, że ten H to jest I z odwróconym T, a inni, że trzeba na I ustawić. I teraz nie wiem kompletnie co robić, proszę o odpowiedź kogoś co się zna na tym.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Wymiana tłoka TT600R
kolego serwisówka rozwieje Twoje wątpliwości a jeżeli nie masz to daj maila na PW i CI wyślę i po kłopocie tam masz wsio co potrzebne do złożenia pieca. 

- mnich_88
- Lubiący błoto
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 kwie 2014, 12:04
- Motocykl: Yamaha TT600R
Re: Wymiana tłoka TT600R
Mam serwisowke, w dziale 5 nie ma nic o tych znakach, jest tylko jak ustawic rozrzad na znakach po sciagnieciu kola magnesowego, a ja tego nie chce robic. Dodam tylko ze na literze I tlok jest najwyzej i tak ustawie, dobrze mysle ??
-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Wymiana tłoka TT600R
tak tłok powinen być ustawiony w najwyższym punkcie. tak składajmnich_88 pisze:Mam serwisowke, w dziale 5 nie ma nic o tych znakach, jest tylko jak ustawic rozrzad na znakach po sciagnieciu kola magnesowego, a ja tego nie chce robic. Dodam tylko ze na literze I tlok jest najwyzej i tak ustawie, dobrze mysle ??

aha na I ustawiasz luzy zaworowe
Ostatnio zmieniony 24 maja 2014, 11:57 przez rafalski, łącznie zmieniany 1 raz.
- mnich_88
- Lubiący błoto
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 kwie 2014, 12:04
- Motocykl: Yamaha TT600R
Re: Wymiana tłoka TT600R
no i wszystko jasne, dzięki wielkie, składam, reguluje zawory i jeszcze dziś silnik będzie w ramie 

- mnich_88
- Lubiący błoto
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 kwie 2014, 12:04
- Motocykl: Yamaha TT600R
Re: Wymiana tłoka TT600R
moto ożyło !! kompresja nieporównywalnie większa po remoncie, kopnąć teraz yamamaszkę to nie lada wyczyn 

-
- Lubiący błoto
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 17:59
- Motocykl: tt600r
Re: Wymiana tłoka TT600R
no to pogratulować udanego remontu. ja niedługo mam nadzieję też już się pochwalę ożywionym piecemmnich_88 pisze:moto ożyło !! kompresja nieporównywalnie większa po remoncie, kopnąć teraz yamamaszkę to nie lada wyczyn

- Dalti
- Po kostki w błocie
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
- Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Wymiana tłoka TT600R
cześć
Stary temat, to trochę odgrzeje.
Ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i robiłem zawory w mojej ttr
przy okazji zdjąłem cycek. Oryginalny tłok izuma jeszcze w limicie góra 0,08 dół -0,11 ale cylinder gatki jak pupa niemowlęcia więc do honowania .Chciałem brać tylko nowe pierścionki jednak po rozmowie z ArturS wziąłem tłok tkrj+0,25 z zestawem uszczelek Vertex/winderosa .
Na dotarcie mineralny motocyklowy, jednak po przeczytaniu niektórych waszych postów zaryzykowałem i dotarłem I etapie na samochodowym firmy tesco , takie najgorsze g...o i najtańsze L/15zł . Zrobiłem jakieś 40klm i zlałem .Powiem szczerze ze biegi wchodziły normalnie .Teraz zalany półsyntetyk motocyklowy. Zrobiłem następne 250 klm i nie zauważyłem jakiegoś pocenia pieca czy przedmuchów spod głowicy itp.... Dam znać Jak ten zestaw dalej pociągnie ,jak na razie OK.
Stary temat, to trochę odgrzeje.
Ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i robiłem zawory w mojej ttr
przy okazji zdjąłem cycek. Oryginalny tłok izuma jeszcze w limicie góra 0,08 dół -0,11 ale cylinder gatki jak pupa niemowlęcia więc do honowania .Chciałem brać tylko nowe pierścionki jednak po rozmowie z ArturS wziąłem tłok tkrj+0,25 z zestawem uszczelek Vertex/winderosa .
Na dotarcie mineralny motocyklowy, jednak po przeczytaniu niektórych waszych postów zaryzykowałem i dotarłem I etapie na samochodowym firmy tesco , takie najgorsze g...o i najtańsze L/15zł . Zrobiłem jakieś 40klm i zlałem .Powiem szczerze ze biegi wchodziły normalnie .Teraz zalany półsyntetyk motocyklowy. Zrobiłem następne 250 klm i nie zauważyłem jakiegoś pocenia pieca czy przedmuchów spod głowicy itp.... Dam znać Jak ten zestaw dalej pociągnie ,jak na razie OK.
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 471
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: Wymiana tłoka TT600R
Cześć a czemu pierwsza część docierania na najgorszym przecież wtedy są największe tarcia i temperatury i czemu samochodowy -tam nie ma sprzęgla w oliwie wiec skład jest inny -oby nie zaczęło się slizgac. Hej
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Wymiana tłoka TT600R
Poszukaj w googlach artykułu "Docieranie nowych silników wg MotoMana". W skrócie - chodzi o jak najszybsze dotarcie silnika, docieranie na ostro, olej mineralny dodatkowo przyśpiesza ten proces.Tygrys pisze:Cześć a czemu pierwsza część docierania na najgorszym przecież wtedy są największe tarcia i temperatury i czemu samochodowy -tam nie ma sprzęgla w oliwie wiec skład jest inny -oby nie zaczęło się slizgac. Hej
Dalti, zestaw dobry, bez pałowania na zimnym długo polata bez niespodzianek
