ustawienie gaźnika 43F

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
salvatlon
Lubiący błoto
Posty: 32
Rejestracja: 21 wrz 2014, 16:28
Motocykl: xt600 43F
Lokalizacja: lubelskie

ustawienie gaźnika 43F

Post autor: salvatlon »

jak kupowałem xt 600 to był straszny problem z odpaleniem i strasznie kopcila na czarno, wiedzialem ze to wina zbyt bogatej mieszanki. Wzialem sie wiec za czyszczenie gaziora i po założeniu odapaliło już ładnie, czarnego dymu nie ma ale jak sie troche nagrzała to sama zgasła, teraz jak jak odpalam to jak chwile potrzymam na gazie to sama automatycznie gaśnie.
Jaka moze byc tego przyczyna? może zawory...?
Ustawiłem skład mieszanki na 3,5 obrotu ale nie nie wiem czy to właściwa wartośc, jaka powinna być prawidłowa?
I jeszcze pytanie odnośnie sprawdzania poziomu paliwa w komorze za pomocą rurku, ma być 7mm powyżej krawędzi łączącej komore z gaźnikiem?
Awatar użytkownika
MPS
Lubiący błoto
Posty: 48
Rejestracja: 29 gru 2013, 01:41
Motocykl: yamaha xt600 3tb

Re: ustawienie gaźnika 43F

Post autor: MPS »

ja swojego nie ustawialem tak jak każe manual, tylko słuchałem jak się zachowuje silnik, wiadomo, że to nie nowy sprzęt, więc trzeba trzeba kręcić aż będzie dobrze, u mnie chyba z 5 obrotów wyszło i jest git.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: ustawienie gaźnika 43F

Post autor: Pawlo »

salvatlon pisze:Ustawiłem skład mieszanki na 3,5 obrotu ale nie nie wiem czy to właściwa wartośc, jaka powinna być prawidłowa?
To jest pozycja wyjściowa, żeby odpalić moto, a regulujesz już pod swoje moto. Zasada jest taka, że wykręca się do momentu, aż obroty przestaną rosnąć, jednocześnie co chwile obniżając obroty jałowe drugą śrubą.
salvatlon pisze:ma być 7mm powyżej krawędzi łączącej komore z gaźnikiem?
Poniżej jak już.
Obrazek
ODPOWIEDZ