jak kupowałem xt 600 to był straszny problem z odpaleniem i strasznie kopcila na czarno, wiedzialem ze to wina zbyt bogatej mieszanki. Wzialem sie wiec za czyszczenie gaziora i po założeniu odapaliło już ładnie, czarnego dymu nie ma ale jak sie troche nagrzała to sama zgasła, teraz jak jak odpalam to jak chwile potrzymam na gazie to sama automatycznie gaśnie.
Jaka moze byc tego przyczyna? może zawory...?
Ustawiłem skład mieszanki na 3,5 obrotu ale nie nie wiem czy to właściwa wartośc, jaka powinna być prawidłowa?
I jeszcze pytanie odnośnie sprawdzania poziomu paliwa w komorze za pomocą rurku, ma być 7mm powyżej krawędzi łączącej komore z gaźnikiem?
ustawienie gaźnika 43F
- salvatlon
- Lubiący błoto
- Posty: 32
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 16:28
- Motocykl: xt600 43F
- Lokalizacja: lubelskie
- MPS
- Lubiący błoto
- Posty: 48
- Rejestracja: 29 gru 2013, 01:41
- Motocykl: yamaha xt600 3tb
Re: ustawienie gaźnika 43F
ja swojego nie ustawialem tak jak każe manual, tylko słuchałem jak się zachowuje silnik, wiadomo, że to nie nowy sprzęt, więc trzeba trzeba kręcić aż będzie dobrze, u mnie chyba z 5 obrotów wyszło i jest git.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: ustawienie gaźnika 43F
To jest pozycja wyjściowa, żeby odpalić moto, a regulujesz już pod swoje moto. Zasada jest taka, że wykręca się do momentu, aż obroty przestaną rosnąć, jednocześnie co chwile obniżając obroty jałowe drugą śrubą.salvatlon pisze:Ustawiłem skład mieszanki na 3,5 obrotu ale nie nie wiem czy to właściwa wartośc, jaka powinna być prawidłowa?
Poniżej jak już.salvatlon pisze:ma być 7mm powyżej krawędzi łączącej komore z gaźnikiem?