

Mam zupełnie inaczej rozwiązaną sprawę przeróbki sztycy. Zależało mi żeby moto nie poszło do góry, więc dystans na sztycę jest dodany od góry. Jak nie zapomnę, to w środę zrobię foty zawiasów na stole. Generalnie odległość osi koła, od dolnej półki jest w zasadzie podobna w zawiasie z TT-S i 3AJ. Jednak półka w TT-S jest wyższa, więc licząc od osi koła do główki ramy doszło ok 1.5cm (zmierzę dokładniej). Dudo (endurovoyager) ma ten dystans dodany pod dolną część, doszło więc kolejne kilka cm. W 3TB całkiem możliwe, że wszystko weszłoby bez przeróbki - też z ciekawości zmierzę, bo chciałbym tam wrzucić przód z TT600E (skrócony skok zawiasu, ale też pełna regulacja i bardzo zbliżona waga obu motków).Gacek pisze:W tym temacie viewtopic.php?f=17&t=292 dawno temu były podane parametry - ale moim zdaniem to nie są do końca fakty realistycznie oddające sprawy takiego swapu .
W ex-dudowym 3AJ jest jakies 34cm prześwitu, baaaaardzo dużo. Przy wzroście lekko ponad 180cm ledwie palcami dotykam do ziemi siedząc na kanapie.ArturS pisze:Mam zupełnie inaczej rozwiązaną sprawę przeróbki sztycy. Zależało mi żeby moto nie poszło do góry, więc dystans na sztycę jest dodany od góry. Jak nie zapomnę, to w środę zrobię foty zawiasów na stole. Generalnie odległość osi koła, od dolnej półki jest w zasadzie podobna w zawiasie z TT-S i 3AJ. Jednak półka w TT-S jest wyższa, więc licząc od osi koła do główki ramy doszło ok 1.5cm (zmierzę dokładniej). Dudo (endurovoyager) ma ten dystans dodany pod dolną część, doszło więc kolejne kilka cm. W 3TB całkiem możliwe, że wszystko weszłoby bez przeróbki - też z ciekawości zmierzę, bo chciałbym tam wrzucić przód z TT600E (skrócony skok zawiasu, ale też pełna regulacja i bardzo zbliżona waga obu motków).Gacek pisze:W tym temacie viewtopic.php?f=17&t=292 dawno temu były podane parametry - ale moim zdaniem to nie są do końca fakty realistycznie oddające sprawy takiego swapu .
Wymiary fabryczne będzie musiał zmierzyć ktoś, kto ma fabryczny zawias. Przedni zawias TTS z podawanych 310mm ma realnie 300mm - gdzieś to spisałem dokładnie, poszukam albo przemierzę jeszcze raz.
Gacek pisze:Ja kiedyś prymitywnie pomierzyłem możliwości tego systemu ( tyle ze na dłuższej kości 3tb ) i wszystko wskazywało ze maks skok jaki mogę uzyskać bez klepnięcia po karterze to 270 mm .Zapytam z ciekawości z reguły shim w amortyzatorze konfigurowany jest pod dedykowaną sprężynę jak ty widzisz jazdę z tłumieniem z tt z twardszą sprężyną z xt ? .
Masz świadomość ze określenia typu reg odbicia , kompresji w tego typu amortyzatorach to uproszczone nazewnictwo podglądowo ? .
Sorry zawnikam w jakieś aspekty bo
również żywo jestem zainteresowany nazwijmy to modyfikacjami tylko jakoś na gładko nie umiem przełknąć (przyjąć ) takich argumentów ,tematów bez konkretnej argumentacji
.
Zrobić to można wszystko :)bardziej ważny jest efekt a gdzie to robisz czy u Antczaka , Wysockiego lub innego kotleta to każdego indywidualna sprawaCOBO pisze:Gacek pisze:Ja kiedyś prymitywnie pomierzyłem możliwości tego systemu ( tyle ze na dłuższej kości 3tb ) i wszystko wskazywało ze maks skok jaki mogę uzyskać bez klepnięcia po karterze to 270 mm .Zapytam z ciekawości z reguły shim w amortyzatorze konfigurowany jest pod dedykowaną sprężynę jak ty widzisz jazdę z tłumieniem z tt z twardszą sprężyną z xt ? .
Masz świadomość ze określenia typu reg odbicia , kompresji w tego typu amortyzatorach to uproszczone nazewnictwo podglądowo ? .
Sorry zawnikam w jakieś aspekty bo
również żywo jestem zainteresowany nazwijmy to modyfikacjami tylko jakoś na gładko nie umiem przełknąć (przyjąć ) takich argumentów ,tematów bez konkretnej argumentacji
.
Mojego OHLINSA do XT robiłem w http://power4.pl/ i tez ostatecznie dla niegenerowania kosztów została włożona stara sprężyna ok XT. I skoro oni tak zrobili to znaczy że na pewno tak można zrobić.