Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Wszystko o tym motocyklu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

Może mi ktoś wysłać foto podnóżka od TT600E ? Bo po 2 sezonach zauważyłem, że prawy jest trochę krótszy i ciut inny w budowie. Lepiej późno niż wcale, co :confetti:
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2502
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Pawlo »

glina pisze:Może mi ktoś wysłać foto podnóżka od TT600E ? Bo po 2 sezonach zauważyłem, że prawy jest trochę krótszy i ciut inny w budowie. Lepiej późno niż wcale, co :confetti:
Hehe, a ja przez 5 lat żyłem w niewiedzy. Dopiero teraz to zauważyłem jak wygrzebałem jakieś zdjęcia.

Image

Image
Obrazek
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

Ja to zauważyłem, bo po lataniu przez lato w krótkich gaciach z nakolannikami na wierzchu obdarłem prawą stronę baku bardziej niż lewą. Właśnie dlatego, że prawy podnóżek jest mniejszy i nie mogę tam nogi pewniej oprzeć.

To jest ciekawe rozwiązanie, ale drogie. I chyba te podnóżki nie są wcale dłuższe od oryginalnych.

http://www.off-the-road.de/en/Pivot-Peg ... ram=TT-600
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Gacek »

glina pisze: ...To jest ciekawe rozwiązanie, ale drogie. I chyba te podnóżki nie są wcale dłuższe od oryginalnych.

http://www.off-the-road.de/en/Pivot-Peg ... ram=TT-600
Faktycznie zastanawiający patent - ciekawe jak by się z czymś takim ganiało :roll: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Krzsiek
Po ośki w błocie
Posty: 528
Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
Motocykl: TT600R 5CH
Lokalizacja: Warszawa

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Krzsiek »

Coś mi się wydaje, że mocowanie części ruchomej (wymiary) sa takie jak w np w xtz, więc możnaby przełożyć. Ale to trzeba porwierdzic.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

Za bogatą mieszankę w paliwo (świeca okopcowana) regulować poprzez poziom paliwa w komorze, czy ustawienia iglic(y) ?
moskit122
Lubiący błoto
Posty: 61
Rejestracja: 25 wrz 2015, 07:14
Motocykl: XT600 43F

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: moskit122 »

Poziomem regulujesz dawkę w całym zakresie obrotów, iglicą w przybliżeniu od 30% do 80%. Wyciągnij gaźnik, wyczyść i wyreguluj wstępnie wg serwisówki. Odpal i doreguluj pilotem powinno być dobrze ale jeśli nie to dalej AFR/colortune albo na słuch i obserwacje świecy ale to upierdliwe bo musisz jeździć dość jednostajnie.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2502
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Pawlo »

glina pisze:Za bogatą mieszankę w paliwo (świeca okopcowana) regulować poprzez poziom paliwa w komorze, czy ustawienia iglic(y) ?
Ja bym zaczął od iglic ze względu na łatwy dostęp i możliwość szybkiego powrotu do poprzednich ustawień. Zobaczysz jak to się przełoży na jazdę i jak tak się nie uda to powrót iglicami na środki i poziom paliwa w dół. Po zmianie wydechu na Leo masz za bogato? Jak to możliwe? :P
Obrazek
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: glina »

Pawle, na starym kominie przerywalo mi przy lekkim otwarciu przepustnicy. Pierwsza iglice podnioslem o zabek. Chodzil idealnie. Zmienilem na x3, nie sprawdzalem swiecy. Na wezyku mialem 1cm od krawedzi komory, zszedlem do 6-7 mm. Przejechałem 10 km. Wykręciłem świecę - okopcona na czarno. Do tego mam problem z odpalaniem na zimnym. Łapie dopiero przy 3-4 starcie.
Najgorsze jest to, że zmiana poziomu paliwa jest prawie niewykonalna przy niewyciąganiu gaźnika. Ostatnio to mi się udało nie wyciągając go, ale ile się namęczyłem ...
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2502
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE

Post autor: Pawlo »

Sprawdzałeś jak pali bez ssania, albo na pół?
glina pisze:Najgorsze jest to, że zmiana poziomu paliwa jest prawie niewykonalna przy niewyciąganiu gaźnika. Ostatnio to mi się udało nie wyciągając go, ale ile się namęczyłem ...
Rispekt! :omg:
Obrazek
ODPOWIEDZ