[Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 188
- Rejestracja: 18 maja 2014, 07:41
- Motocykl: ttr 600
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
a jeśli pali ładnie bez ssania to coś złego ?? nawet jeśli ma trochę za dużo paliwa ustawione ale dymku nie puszcza to chyba nie ma co kombinować z regulacjami
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 188
- Rejestracja: 18 maja 2014, 07:41
- Motocykl: ttr 600
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
może ktoś mi wytłumaczyć co się dzieje jeśli w komorze pływaka jest ustawiony za duży poziom paliwa a co jeśli za mały ??? jaki to ma wpływ i na co , bo ilość podawanego paliwa regulują niby iglice
- modern25
- Po kostki w błocie
- Posty: 148
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 18:19
- Motocykl: XTR 660
- Lokalizacja: Großendorf / Wiôlgô Wies
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
Gdy paliwa będzie zbyt mało – to za mało go też będzie szło dalej – do komory spalania, a co za tym idzie mieszanka będzie zbyt uboga. Analogicznie jest, gdy poziom paliwa jest zbyt wysoki – mieszanka może być zbyt bogata.
Mam domek nad morzem do wynajęcia. Dla motocyklistów kawa, piwo i tańczy nocleg . Władysławowo. Info PW a potem telefon .
-
- Lubiący błoto
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lis 2014, 07:53
- Motocykl: Yamaha TT 600 E 4GV
- Lokalizacja: Trestno
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
Szybkie pytanie:
Yamaha TT 600 E 4GV, problem był taki, że ciężko paliła i gasła przy niskich obrotach. Postawiłem, że to wina gaźników. Wyczyściłem gaźniki i wymieniłem króćce, bo stare się posypały. Dysza, ta ostro zakończona szpikulcem, ze sprężynką, ma być wkręcona na maksa i odkręcić 2,5-3 obroty? Bo podejrzewam, że sprężyna trzyma gwint, żeby się nie odkręcał. Resztę dysz wkręcić do końca? Ona odpowiada za mieszankę na wolnych obrotach? Regulacja śrubą na zewnątrz, tą od położenia przepustnicy, zmienia tylko tyle, że wolniej lub szybciej moto gaśnie, ale gaśnie cały czas. Mam serwisówkę do RE z 2004 roku i tam gaźnik trochę inny jest. Chyba, że ktoś ma manuala do XT, co ma dokładnie te same gaźniki i by zarzucił linkiem. Albo napisał, który model dokładnie XT mają te same gaźniki, to bym poszukał w Internecie.
Yamaha TT 600 E 4GV, problem był taki, że ciężko paliła i gasła przy niskich obrotach. Postawiłem, że to wina gaźników. Wyczyściłem gaźniki i wymieniłem króćce, bo stare się posypały. Dysza, ta ostro zakończona szpikulcem, ze sprężynką, ma być wkręcona na maksa i odkręcić 2,5-3 obroty? Bo podejrzewam, że sprężyna trzyma gwint, żeby się nie odkręcał. Resztę dysz wkręcić do końca? Ona odpowiada za mieszankę na wolnych obrotach? Regulacja śrubą na zewnątrz, tą od położenia przepustnicy, zmienia tylko tyle, że wolniej lub szybciej moto gaśnie, ale gaśnie cały czas. Mam serwisówkę do RE z 2004 roku i tam gaźnik trochę inny jest. Chyba, że ktoś ma manuala do XT, co ma dokładnie te same gaźniki i by zarzucił linkiem. Albo napisał, który model dokładnie XT mają te same gaźniki, to bym poszukał w Internecie.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 lut 2010, 20:36
- Motocykl: XT600E '99 / XL650V '00
- Lokalizacja: Rzrszów
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
Porównaj numery poszukiwanych części na stronie:
http://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha
http://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/yamaha
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
1. Sprawdzałeś ilość paliwa w komorze na wężyk ?Archi pisze:Szybkie pytanie:
Yamaha TT 600 E 4GV, problem był taki, że ciężko paliła i gasła przy niskich obrotach. Postawiłem, że to wina gaźników. Wyczyściłem gaźniki i wymieniłem króćce, bo stare się posypały. Dysza, ta ostro zakończona szpikulcem, ze sprężynką, ma być wkręcona na maksa i odkręcić 2,5-3 obroty? Bo podejrzewam, że sprężyna trzyma gwint, żeby się nie odkręcał. Resztę dysz wkręcić do końca? Ona odpowiada za mieszankę na wolnych obrotach? Regulacja śrubą na zewnątrz, tą od położenia przepustnicy, zmienia tylko tyle, że wolniej lub szybciej moto gaśnie, ale gaśnie cały czas. Mam serwisówkę do RE z 2004 roku i tam gaźnik trochę inny jest. Chyba, że ktoś ma manuala do XT, co ma dokładnie te same gaźniki i by zarzucił linkiem. Albo napisał, który model dokładnie XT mają te same gaźniki, to bym poszukał w Internecie.
2. Czyściłeś siteczko w gnieździe od zaworka ?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lis 2014, 07:53
- Motocykl: Yamaha TT 600 E 4GV
- Lokalizacja: Trestno
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
@glina dzięki za rady 
1) Jeszcze nie, ale to na dniach zrobię.
2) Gdzie dokładnie to siteczko jest?
Myślałem jeszcze, że mogło ściąć klin przy magnecie i przeskakuje zapłon, ale to chyba mało prawdopodobne? Wolę podstawowe rzeczy sprawdzić najpierw.

1) Jeszcze nie, ale to na dniach zrobię.
2) Gdzie dokładnie to siteczko jest?
Myślałem jeszcze, że mogło ściąć klin przy magnecie i przeskakuje zapłon, ale to chyba mało prawdopodobne? Wolę podstawowe rzeczy sprawdzić najpierw.
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
Tutaj, to bialo szare:Archi pisze: 2) Gdzie dokładnie to siteczko jest?

-
- Lubiący błoto
- Posty: 63
- Rejestracja: 27 sty 2019, 09:02
- Motocykl: Tenere 600
Re: [Regulacja gaźnika] Pali bez ssania- normalne???
A jeszcze wrócę do tematu, zauważyłem pewną różnicę:
- w serwisówce do TT600 jest blaszaka wygięta do dołu w gaźniku podciśnieniowym,
- w serwisówce do 34L, 1Vj i 3AJ jest blaszaka wygięta do góry w gaźniku podciśnieniowym.
Czy to przypadek wg. was, czy myślice, że robi to jakąś różnicę?
EDIT: chociaż w tym ogólnym manualu z 1990 roku do Xt600 też jest w dół.
- w serwisówce do TT600 jest blaszaka wygięta do dołu w gaźniku podciśnieniowym,
- w serwisówce do 34L, 1Vj i 3AJ jest blaszaka wygięta do góry w gaźniku podciśnieniowym.
Czy to przypadek wg. was, czy myślice, że robi to jakąś różnicę?
EDIT: chociaż w tym ogólnym manualu z 1990 roku do Xt600 też jest w dół.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.