
TTR600 - wady, zalety
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TTR600 - wady, zalety
Też sądziłem że będzie mniej
!

-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: TTR600 - wady, zalety
Waga sprawdzana, dobrze wskazuje?Krzsiek pisze:Też sądziłem że będzie mniej!

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TTR600 - wady, zalety
Jakoś specjalnie wynik mnie nie zadziwił, spodziewałem się 160kg lekko
Najgorsze, że nie ma co wyrzucić, żeby zaoszczędzić kg. Sam silnik to spory klocek - nie wiem czy miał ktoś okazję zważyć. Goła rama specjalnie ciężka nie jest, żałuję, że nie zważyłem, bo miałem ostatnio okazję.

-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TTR600 - wady, zalety
Wlasnie sie zastanawialem czemu nikt jeszcze nie zadal tego pytania, hehemazi pisze:Waga sprawdzana, dobrze wskazuje?Krzsiek pisze:Też sądziłem że będzie mniej!
Wzorca nie przypinalem, ale przy innych rzeczach pokazywala tyle ile sie mozna spodziewac. Zakres ma do 300kg.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 188
- Rejestracja: 18 maja 2014, 07:41
- Motocykl: ttr 600
Re: TTR600 - wady, zalety
temat wagi jest jeszcze do sprawdzenia na innym moto, bo jakiś margines błędu moze być przy jednym pomiarze, i tak jak pisałem wcześniej Gacek, nikt nikomu oczu nie mydli do upalania ttr sie nie nadaje ale do jazdy w terenie przy ogarniętym kierowcy jak najbardziej
https://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg
https://www.youtube.com/watch?v=CiC0NeNixBw
https://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c
https://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg
https://www.youtube.com/watch?v=CiC0NeNixBw
https://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: TTR600 - wady, zalety
Michaels19 pisze:temat wagi jest jeszcze do sprawdzenia na innym moto, bo jakiś margines błędu moze być przy jednym pomiarze, i tak jak pisałem wcześniej Gacek, nikt nikomu oczu nie mydli do upalania ttr sie nie nadaje ale do jazdy w terenie przy ogarniętym kierowcy jak najbardziej
https://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg
https://www.youtube.com/watch?v=CiC0NeNixBw
https://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c
To, że się da i można tym moto dużo zrobić w terenie to nie podlega wątpliwości. Baa! Nawet na 43F daje się dobrze pocisnąć, tak na podjazdach jak i przy szybszych przelotach. Kwestia aby znać możliwości tego sprzętu i nie przeginać tam gdzie to może skończyć się źle. Dobre ostre opony, trochę techniki i jest sporo zabawy.
Sedno tematu - sens przesiadki z 43F na TTR... no to każdy indywidualnie musiałby ocenić. Wg mnie zyskuje się tylko zawieszenie.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
Re: TTR600 - wady, zalety
Zyskujesz tylko zawieszenie, hamulce i geometrię, reszta po staremu. Miałeś okazje śmigać na ttr?
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: TTR600 - wady, zalety
Jeździłem, ale za mało żeby wyrobić sobie zdanie. Musiałbym z jeden dzień pociurać nią po zadupiach którymi jeżdżę na 43F. Dopiero mógłbym mieć solidne porównanie.qpa pisze:Zyskujesz tylko zawieszenie, hamulce i geometrię, reszta po staremu. Miałeś okazje śmigać na ttr?
Hamulców mi nie brakuje, geometria 43F jest fajna... Zawiasu brakuje przy bardziej ambitnym jeżdżeniu.
PS. qpa - Ty to masz TTR od wielu lat, prawda to? Ostatnio gdzieś trafiłem na Ciebie na forum motocyklistów w postach sprzed 10 lat

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi