Problem z 3 biegiem

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
mazi
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

Post autor: mazi »

krolik89 pisze:juz mam dosyc tego grzebania sprzedaje to na czesci wiem że nie odzyskam wkladu który tam włożyłem ale wole kupić coś inego i cieszyc sie z jazdy szkoda że teki finał :(
Tak kończy się reanimacja trupa.
Kupuje się maszynę dużo poniżej średniej rynkowej oczekując jeźdżącego sprzęta, a okazuje się że kupiło się trupa... :cry:
---
Pozdrawiam
mazi
krolik89
Lubiący błoto
Posty: 24
Rejestracja: 15 paź 2010, 14:18

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

Post autor: krolik89 »

sprzedam za tyle ile dałem więc tak wachacz dałem 250zł ale dospawałem ucho koszt 100 zł do mocowania amortyzatora więc wachacz 350zł amortyzator wraz z kostka mocujacom u góry więc wkładasz i jeździsz nic nie przerabiasz amortyzator 400zł po kompletnej regeneracji zobacz se ile kosztują na allegro przednie zawieszenie wymienione uszczelniacze olej miesiac temu nowe łożyska główki ramy to gdzieś z 400zł

więc wszystko 1150zł myśle ze bardzo dobra cena
Awatar użytkownika
bald
Lubiący błoto
Posty: 24
Rejestracja: 09 paź 2010, 19:24
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

Post autor: bald »

Powiedzcie mi drodzy Panowie. Czy usterki kół zębatych w skrzynce XT to motyw podobny jak z klawiaturą w DR? Taka wada fabryczna?
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

Post autor: terenowiecc »

bald pisze:Powiedzcie mi drodzy Panowie. Czy usterki kół zębatych w skrzynce XT to motyw podobny jak z klawiaturą w DR? Taka wada fabryczna?
To nie wada fabryczna,a wina użytkownika jak coś się w skrzyni wysra. Fakt, w 1VJ i 43F występowały problemy z trybem piątego biegu, który przy dużych przebiegach lubił wyć, ale później (bodajże od 2KF) to poprawili i ten problem nie występował.
Fakt, że piec XT produkowali w praktycznie niezmienionej postaci od 1984 do 2004 roku mówi sam za siebie ;)

Do autora tematu:
Postaraj się pisać nieco bardziej zrozumiale, używaj znaków interpunkcyjnych, ogranicz błędy bo to trochę razi i zniechęca czytających do udzielania się. Forum jest tak skonfigurowane, że wszystkie błędy są podkreślone na czerwono i poprawienie ich nie stanowi żadnych problemów, wystarczy odrobina chęci.
Podobnie z nazwami tematów - sprecyzuj swój problem i nie stawiaj stu znaków zapytania, bo to w niczym nie pomaga tylko utrudnia funkcjonowanie forum.
Do wszystkich:
Zazwyczaj nie zwracam uwagi na błędy czy treść postów, aczkolwiek takich przypadków, gdzie nazwa tematu, treść postów są przepełnione błędami i niezrozumiałe jest co raz więcej. Dlatego proszę żeby wszyscy starali się zwracać uwagę na to co piszą i w jaki sposób to robię, żeby nie utrudniać korzystania z forum innym użytkownikom.

Pozdrawiam
Mateusz
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: 3 bieg !!!!!!!!!!!pomocy

Post autor: Gacek »

bald pisze:Powiedzcie mi drodzy Panowie. Czy usterki kół zębatych w skrzynce XT to motyw podobny jak z klawiaturą w DR? Taka wada fabryczna?
- myślę ze ogólnie ten rodzaj smarowania skrzynki tym samym olejem co silnik będzie miał tendencje do szybszego zużycia niż w konstrukcji gdzie jest osobny olej.Inna sprawa to kwestia użytkowania i serwisowania każdy katowany sprzęt szybciej umiera .Ta skrzynka nie jest skonstruowana do ostrej jazdy po prostu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Problem z 3 biegiem

Post autor: Gacek »

To nie wada fabryczna,a wina użytkownika jak coś się w skrzyni wysra. - śmiem twierdzić ze jest to wypowiedz tendencyjna wywołana faktem użytkowania motocykla z progu własnego ego klego :D .Osobiście uważam ze jak w każda konstrukcja xt nie jest pozbawiony wad mnie przede wszystkim uderza jakość wykonania pasowania poszczególnych podzespołów jest dla mnie daleka od ideału .Mam sporo argumentów którymi mogę potwierdzić ta tezę.
A teraz coś dla kolegi który załozył ten temat u mnie wyglada to tak przy pełnym zapięciu biegu
http://yfrog.com/6f20101114229jdalekie od ideału pomijając powierzchnie przylegania jakie występują praktycznie na każdym elemencie .Wiec agresywne traktowanie tego ma jeden pewny przewidziany skutek .
Co do pytania o cenę zawiechy muszę przemyśleć temat mam wachania - bez odchudzenia mimo poprawy pracy zawiechy podniesienie tego w górę pogorszy tylko panowanie w pewnych sytuacjach nad tym i tak ciężkim jak dla mnie sprzętem potem pujdą rolki ,slizgi bedą sie sypać pewnie szybciej.Masz kostkę tuningową na WP z tyłu w ramie ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
krolik89
Lubiący błoto
Posty: 24
Rejestracja: 15 paź 2010, 14:18

Re: Problem z 3 biegiem

Post autor: krolik89 »

kostka własnej konstrukcji ;]
ODPOWIEDZ