Moim zdaniem na wysokości pilot jetblastek18 pisze:Witam. Szkoda, że nikt mi nie odpowiedział na pytania. Mam jeszcze jedno na które nie potrafię znaleźć rzeczowej odpowiedzi- poziom paliwa w komorze pływakowej (sposób na rurkę) wykonujemy jak rozumiem na zamontowanym gaźniku? W jakim miejscu dokładnie? Pytam ponieważ krawędź gaźnika nie jest w poziomie i jak na środku mam 6-8 mm to na przedniej krawędzi (od silnika) będzie 0 mm na po drugiej stronie gaźnika jakieś 10 mm. Z góry dziękuje za podpowiedzi
tez kiedyś zwróciłem uwagę na ten aspekt

Podstawa regulacji poziomu paliwa aby nie gwałcić nadmiernie króćców to jak zmierzysz poziom przed demontażem i określisz ile potrzebujesz zmienić ten poziom to po demontażu mierzysz na odwróconym gaźniku poziom krawedzi pływaka do krawędzi gaźnika (jest to niezbędne aby przewidywalnie kontrolować zmiany w postaci odgięcia dogiecia blaszki regulującej zamkniecie zaworu domykającego dopływ pływaka ) . Śrubkę regulacji składu mieszanki wolnych obrotów warto zmodyfikować aby był swobodny dostęp bez demontażu gaźnika a reszta przyjdzie ci z czasem jak wystarczy ci cierpliwości
