Witam. Kupiłem xt600 z 83 roku ale podobno silnik jest nowszy..pewnosci nie mam. Motor bardzo ladnie odpala na cieplym i zimnym ale na zagrzanym silniku obroty jalowe byly na 3 tys.. Wyciągnąłem gaźnik przemylem przepustnice z zewnątrz ( gaznika nie rozbieralem) po zamontowaniu zaczal ciężko palic a jak zapali to obroty na jalowym sa mniejsze tzn ok 1,5 tys. Krecilem tez śruba od położenia przepustnicy i regulowalem linki. Jakies sugestie? Mogłem pomylić kolejność linek ?
Dodam jeszcze ze wysokie obroty na jałowym pojawily sie po dłuższy jeżdżeniu po błocie i kaluzach
xt 34l 600 gaznik
-
- Czyścioch
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 maja 2016, 07:42
- Motocykl: Xt600
- darekkk152
- Lubiący błoto
- Posty: 45
- Rejestracja: 07 sty 2012, 16:17
- Motocykl: Yamaha Xt 600 3UW 91r.
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: xt 34l 600 gaznik
Króćce ssące w jakim masz stanie ? Nie są popękane ?
Ręce w błocie , chu... w tawocie to crossowiec przy robocie 

Re: xt 34l 600 gaznik
W jakim stanie jest filtr powietrza? Był nasączany?.Jak jeździłeś dużo po kałużach, to może jest konkretnie zasyfiony?
Nie podtopiłeś przypadkiem motocykla.?
Zobacz na numer silnika.Początek numeru to oznaczenie modelu.Jaki masz wałek zębatki zdawczej.Są dwa rodzaje.W nowszych silnikach z drobnym wieloklinem.Zębatka jest dokręcana centralnie nakrętką.( modele 2KF,2NF,3AJ,3TB).W starszym rozwiązaniu,wałek zębatki zdawczej jest z "grubym frezem".(modele 43F,34L,1VJ,55W)
Nie podtopiłeś przypadkiem motocykla.?
Zobacz na numer silnika.Początek numeru to oznaczenie modelu.Jaki masz wałek zębatki zdawczej.Są dwa rodzaje.W nowszych silnikach z drobnym wieloklinem.Zębatka jest dokręcana centralnie nakrętką.( modele 2KF,2NF,3AJ,3TB).W starszym rozwiązaniu,wałek zębatki zdawczej jest z "grubym frezem".(modele 43F,34L,1VJ,55W)
-
- Czyścioch
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 maja 2016, 07:42
- Motocykl: Xt600
Re: xt 34l 600 gaznik
Na samochodach sie znam a motocykli dopiero sie ucze.. Założyłem kroćce laczace gaźnik i filtr i śmiga. Dzieki za pomoc