Bierz wał w rękę i nowe łożysko, jedz do serwisu moto zrobią Ci to w 15 minut za 20 pln
Potem wała do zamrażarki i wkładasz go razem z łożyskiem w lewa połówkę
Remont silnika XT 600 1992
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 888
- Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31
-
- Lubiący błoto
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 maja 2016, 16:11
- Motocykl: Xt 600
Re: Remont silnika XT 600 1992
czyli rozumiem lewa strone wciskamy lozysko na wal,pozniej kolo zebate rozrzadu i wkladamy to do polowki a prawe lozysko wciskamy w karter?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 maja 2016, 16:11
- Motocykl: Xt 600
Re: Remont silnika XT 600 1992
Nie odzywałem się bo szukałem paru części i bylem na wakacjach. Dzisiaj wziąłem się za składanie. Podgrzalem gniazdo łożyska w karterze i zacząłem spolawiac połówki. Zeszły się lekko na samym końcu ściągnąłem śrubami. Po skrecebiu wszystkich śrub wal obraca się lekko a w jednym miejscu duży opór trzeba przekręcić kluczem. Dałem olej na nowe łożyska próbowałem rozchodzic i ciągle to samo.. Wal- przeciwwaga ustawione dobrze.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 maja 2016, 16:11
- Motocykl: Xt 600
Re: Remont silnika XT 600 1992
Wal bylo trzeba stuknac gumowym mlotkiem aby sie przesunal minmalnie i lata ok
tylko jest inny problem.. Zmieniacz biegów ten koszyk w który wchodza wodziki bardzo ciasno mi wchodzi w karter, az wyrobilo minmalnie gniazdo. Po zlozeniu nie bylo biegów, rozebralem połówki aby sprawdzic co jest .. Ten zmieniacz siedzial bardzo ciasno, w karterze idzie jakas tulejka, dystans a pozniej na to nachodzi ten zmieniacz? Chodzi mi w tej połowce co jest czujnik od luzu.
A co do tej zaslepki od walka zdawczego to gdzie to dokladnie idzie??

A co do tej zaslepki od walka zdawczego to gdzie to dokladnie idzie??