Banalne bo wystarczy ze w lagi stosujesz po prostu krutszą sprezynę adekwatnie wydłuzajac długośc pod sprezyny Wiecej dlubania bedzie z tyłem bo oprucz krutszej sprezyny trza by rozbebeeszyć amortyzator i ograniczyć skok tłoczyska jakąs tulejką
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Tył ogarnę, ale z tym przodem to zamieniam się w słuch Jaki jest koszt wymiany na krótsze sprężyny i od czego je dopasować ? Myślałem, że w gazowym się tego nie robi.Dawno nie dłubałem w motocyklu......Po wymianie przewodów paliwowych na zbrojone 2 dni kręgosłup jęczał ale w serwisie chcieli 200 zł.
Podałem ci sugestie - włacz wlasne myslenie . Ja nie kojarzę na jakim zestawie szura twój przedni zawias .moze sprawe załatwi tylko sama podmiana sprezyn .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Staram się myśleć ale z uszkodzonym płatem czołowym nie łatwo Znalazłem temat dog bonesów, ale nie wiem czy tu jest na to miejsce. Chyba dopiero nowsze tenery to mają. Wiele robiłem, ale nie grzebanie w bebechach lag.Mechanik mi mówił, że jak jest kołyska ( kiwak, kiwaczka ? ) to w prosty sposób może mi obniżyć tyłek.Czyli w gazowych lagach też można skrócić sprężyny ?