Moje XT zaczeło kopcić jak głupie po ostrym katowaniu w upale i chyba bez remontu się nie obędzie
https://youtu.be/xXdHPk4opJc
Mam co do remontu kilka pytań bo poprostu się nie znam na tym piecu(do tej pory 2suwy)
1.Czy to jest tłok wosnera? i czy to 2-gi szlif? [FOTO 1-5]
2.Jeśli to wossner to gdzie mogę zakupić do niego pierścionki?obejdzie się bez szlifu bo nie mam akurat gotówki aby kupić nowy
3.Czy taki luz na korbie to katastrofa czy norma? https://youtu.be/cmAZWw5ClRE
4.Ile potrzebuję uszczelniaczy zaworowych? 4?
5.Czy to normalne że po roku jazdy tłok jest taki czysty?(nie myłem go) [FOTO 2-3]
6.Skoro skończyły mi się tylko pierścienie to czy muszę robić szlif? Cylinder wygląda ładnie i nie ma rys
7.Czy kopcenie może być spowodowane uszkodzonymi uszczelkami? Przy zdejmowaniu zauważyłem że są mokre od oleju a chyba nie powinny być.[FOTO 6-9]
Link do galeri FOTO http://imgur.com/a/9T7kF
Wiem że nie jesteście wyroczniami ale po prostu nie mam pojęcia czy tylko niepotrzebnie ładuje się w koszty bo może to być jakaś głupota. Generalnie na tłoku i na świecy był olej więc skądś leci. Poprzedni właściciel twierdził w momencie zakupu że jest świeżo po remoncie i był zalany olejem 5w-15 jeśli się nie mylę.
Jako ciekawostka ostatnie fotki pokazują jak można wycisnąć jeszcze parę Km z rozrządu(zrobił to mój poprzednik) normalnie geniusz
