Przy montażu łańcuszek może przeskoczyć. Wiem, bo widziałem

Sam od siebie, przy zamontowanej czapce na razie nie dam wiary. Tym bardziej, że wymieniałem łańcuch w padlinie, która miała zmasakrowane łożyskowanie głowicy, a łańcuch w życiu nie był ruszany i przy max wyciągniętym napinaczu miał luz. Mimo to nie przeskoczył. No chyba, że jeszcze ślizg by pierdyknął, to mogłoby już być ciekawie
Uszczelki są różne, w przypadku XT chyba wszystkie na jedno kopyto robione (w sensie grubości), choć nie mierzyłem, ale im cieńsza uszczelka, tym bardziej musi się wysunąć napinacz. Planowanie głowicy też zmienia sprawę.
...
Choć po namyśle... prox na początku w zestawie do XT dawał zupełnie inną uszczelkę pod cylinder niż oryginał, czy chinki, tzn. była złożona z trzech warstw - wewnętrzna blaszana, zewnętrzne coś jakby klingeryt. Ta uszczelka była wyraźnie cieńsza od oryginału, w dodatku zewnętrzne warstwy wyraźnie dawały się sprasować. Później zastąpiono ją uszczelką blaszaną.
Ale wydaje mi się, że to zbyt małe wartości do rozpatrywania.