kilka pytań odnośnie remontu
kilka pytań odnośnie remontu
witam właśnie rozebrałem górę w moim 3tb tłok na wejściu do wymiany(obecnie siedział prox chcę wrzucić tkrj ) ale nie wiem czy zmieniać uszczelkę pod głowicę niby wygląda ok... ale jest tak jakby na 3 części rozwarstwiona ojciec mówi że pochodzi jeszcze druga sprawa głowica trochę puszcza jak jej wlałem benzyny (co dalej z nią robić),jaki książkowo powinien być poziom paliwa (mm) albo inaczej jak ustawić gaźnik,uszczelniacze zaworów też poprzedni właściciel mówił że zmieniał i wyglądają jak nowe czy profilaktycznie wymienić czy zostawić i chyba na razie tyle jak coś wyjdzie więcej będę pytał.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 61
- Rejestracja: 24 sty 2016, 04:51
- Motocykl: R1200GS Adv
XT600Z 3AJ
Suzuki GS110X - Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
Re: kilka pytań odnośnie remontu
Moze postaralbys się wstawic kilka znakow interpunkcyjnych? Łatwiej będzie domyslic się, o co Ci chodzi...
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko…
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: kilka pytań odnośnie remontu
Jest takie stwierdzenie - tank , pani zmanierowana je " bułkę przez bibułkę - chuja trzepie gołą ręką "
.
Verpis - jak już robisz piec to wsadź dla swojego świętego spokoju nową uszczelkę co i tak przy niepoprawnym montażu nie zagwarantuje ci sukcesu w postaci (nazywaj jak chcesz ).
Uszczelka miedzy cylinder a głowicę w tym typie powinna składać się z 3 warstw ..inaczej nie wyrobił byś na uszczelki.
Jak ci puszczają zawory to je zdemontuj dotrzyj obadaj łopatologicznie stan prowadnic i badaj zalewając naftą przy okazji wyjdzie ci czy trzymają szczelność uszczelniacze (w manuale jest to przejrzyście ujęte) . Ogólnie wszystko wskazuje ze powinieneś zapoznać się z serwisów ką którą możesz spokojnie ściągnąć generalnie jest tam wszystko tylko z reguły nie po naszemu
.

Verpis - jak już robisz piec to wsadź dla swojego świętego spokoju nową uszczelkę co i tak przy niepoprawnym montażu nie zagwarantuje ci sukcesu w postaci (nazywaj jak chcesz ).
Uszczelka miedzy cylinder a głowicę w tym typie powinna składać się z 3 warstw ..inaczej nie wyrobił byś na uszczelki.
Jak ci puszczają zawory to je zdemontuj dotrzyj obadaj łopatologicznie stan prowadnic i badaj zalewając naftą przy okazji wyjdzie ci czy trzymają szczelność uszczelniacze (w manuale jest to przejrzyście ujęte) . Ogólnie wszystko wskazuje ze powinieneś zapoznać się z serwisów ką którą możesz spokojnie ściągnąć generalnie jest tam wszystko tylko z reguły nie po naszemu

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Re: kilka pytań odnośnie remontu
A jak z tym tlokiem ma go ktoś? Nie rozleci się po pierwszym wypadzie na piaskowanie oczywiście po dotarciu
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: kilka pytań odnośnie remontu
Jak ci brakuje wyczucia to zamontuj sobie czujnik temp na cylinder - i obieg oliwy ( w newralgicznych częściach ) odlewany tłok nie jest idealną alternatywą do nadmiernego pałowania wraz z wzrostem temp .materiał z jakiego jest wykonany traci na twardości to są ogólnie dostępne informacje .
Podobnie jak te ze dla aluminiowych cylindrów chłodzonych powietrzem wg amerykańskich fachowców od silników lotniczych graniczna temp dla alu cylindra z tuleją to 150 @ C - 160 to już za dużo
.
Ja osobiście jak mam wątpliwości stosuję naturalną metodę weryfikacji jak szczam na karter nie cylinder i się szczyny gotują to odpuszczam dalsza jazdę tylko ja śmigam na kutym tłoku wossnera (on ma tez swoje negatywne niuanse )jednak to historia na inny temat
.
Podobnie jak te ze dla aluminiowych cylindrów chłodzonych powietrzem wg amerykańskich fachowców od silników lotniczych graniczna temp dla alu cylindra z tuleją to 150 @ C - 160 to już za dużo

Ja osobiście jak mam wątpliwości stosuję naturalną metodę weryfikacji jak szczam na karter nie cylinder i się szczyny gotują to odpuszczam dalsza jazdę tylko ja śmigam na kutym tłoku wossnera (on ma tez swoje negatywne niuanse )jednak to historia na inny temat

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Re: kilka pytań odnośnie remontu
bez przesady aż tak go nie grzałem
jeździłem z kolegą ma tez 3tb tyle ,że z czujnikiem temp u niego było ok 90-110 przy 110 obaj odpuszczaliśmy i odstawialiśmy sprzęty na jakies 15-30min przerwa na fajkę napić się odlać więc myślę że ten tkrj da radę .
