Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Tego uszczelniacza osobno nie dostaniesz. Przynajmniej tak każdy mi mówi w hurtowniach (Albeco, Passerotti, AP Bielsko i kilku innych), wstępują w komplecie z łożyskiem, a u nas jedyne takie dostępne to Nachi, czy Koyo za 90zł. ALE Przypadkiem mam dostępną jedną czy dwie sztuki
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
W gdansku mam dosc duza firme z stażem z łożyskami wiec jak wyrwe tam taniej to sie odezwe na pewno
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Pisalem maila do sklepu ale nikt nie odpowiada a chce zakupic te uszczelniacze :/
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Mam taki uszczelniacz. Potrzebny Ci tylko jeden, pod dolne łożysko.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Na razie mi chodzi o uszczelniacze i panewki, ten zestaw ze sklepu.
A ten uszczelniacz lozyska to ok, bede pamietal ale jeszcze nie bylem zalatwic tego lozyska, czasu bral na razie, swieta.
A ten uszczelniacz lozyska to ok, bede pamietal ale jeszcze nie bylem zalatwic tego lozyska, czasu bral na razie, swieta.
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 sie 2016, 17:56
- Motocykl: Yamaha TT600 S 1996r
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Panowie, powoli skręcam wszystko tylko mróz przeszkadza ale do rzeczy.
Tu jest zdjęcie które bede opisywał :
https://photos.app.goo.gl/QJbfts2lE8miN8Hm1
Budowa tego wyglada tak:
Na samym dole element nieruchomy > oring > tulejka > "plastikowa tulejka co chyba stabilizuje sprezyne > nakretka.
I teraz, jak mocno dokrecic tą górna nakrętkę? Pytam bo dokrecajac ją sciska sie ten oring.
Tu jest zdjęcie które bede opisywał :
https://photos.app.goo.gl/QJbfts2lE8miN8Hm1
Budowa tego wyglada tak:
Na samym dole element nieruchomy > oring > tulejka > "plastikowa tulejka co chyba stabilizuje sprezyne > nakretka.
I teraz, jak mocno dokrecic tą górna nakrętkę? Pytam bo dokrecajac ją sciska sie ten oring.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 73
- Rejestracja: 20 lis 2016, 21:21
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Witam.
Mam dwa pytania odnośnie tłumika. Mianowicie po rozebraniu tłumika z TT600s nie ma w środku tej sprężynki która widnieje na zdjęciu
https://get.google.com/albumarchive/103 ... AAnM-0u1ls
Czy to normalne i czy ona jest potrzebna?
Drugie pytanie jak wyciągnąć ten "pręt" regulacyjny ze środka widniejący również na tym zdjęciu?
Mam dwa pytania odnośnie tłumika. Mianowicie po rozebraniu tłumika z TT600s nie ma w środku tej sprężynki która widnieje na zdjęciu
https://get.google.com/albumarchive/103 ... AAnM-0u1ls
Czy to normalne i czy ona jest potrzebna?
Drugie pytanie jak wyciągnąć ten "pręt" regulacyjny ze środka widniejący również na tym zdjęciu?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lip 2021, 18:27
- Motocykl: Crf 1000 ttr 600
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Nie chce zakładać osobnego tematu ale nie mogę odkręcić tej tulejo-nakrętki aluminiowej od góry na sztycy. Jakiś patent?
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2500
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Jeśli chodzi o nakrętkę z kontrą na sztycy półek to u mnie próba odkręcenia skończyła się na zajechaniu gwintu sztycy i rozcinaniu nakrętki, następnie zakupie używanej półki ze sztycą. Ogólnie ciężki temat, bo tam wszędzie jest aluminium, przynajmniej w TT-S tak było, ale domyślam się, że jak masz problem to jest tak samo. Jak chwyci to już chyba nie do odkręcenia :niewiem:
-
- Lubiący błoto
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lip 2021, 18:27
- Motocykl: Crf 1000 ttr 600
Re: Demontaż łożyska główki ramy, lag i uszczelniaczy
Tak. Ktoś chciał chyba skasować luz łożyska dobijając ją na chama. Tak czy inaczej nakrętka się zatarła. Zamówiłem nową. Aso 110zł a stara się po kawałku demontuje.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk