xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
-
- Lubiący błoto
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 cze 2018, 15:56
- Motocykl: xt 600
xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
100 km po remoncie głowicy, nowe zawory wydechowe, gniazda, prowadnice, uszczelniacze głwocia po zalaniu banzyną extrakcyją ciecz utrzymuje, jeszcze nie wiem ile, ale martwi mnie wygląd zaworów
https://imgur.com/a/ZOCkvuc
https://imgur.com/a/ZOCkvuc
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
Zawory pod względem kolorów wyglądają prawidłowo.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 cze 2018, 15:56
- Motocykl: xt 600
Re: xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
dzięki za odpowiedz ArturArturS pisze:Zawory pod względem kolorów wyglądają prawidłowo.
tłok też wgląda spoko, tkrj 96,50, pierścienie na zamkach jest teraz 0,4 więc w normie
a co się stało
na dotarciu, 86km po wymianie tłoka, 3km po wymianie oleju, zaczął się dławić na niskich obrotach, musiałem go trzymać wysoko aż zgasł, brak kompresji pokazał się na kopce, nie miał oporu
na dotarciu jakby nie ciągnął na wysokich obrotach
uszczelkę kupiłem u Ciebie athene ale niestety ją zgubiłem (grr) i wsadziłem z zestawu top-end, czy generalnie uszczelkę mogło dmuchnąć bez lania oleju ?
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
Re: xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
Mi tylko raz wydmuchało uszczelkę spod głowicy, ale nie zwróciłem uwagi na to, że przcięła uszczelniacz kanału olejowego (ten gumowy wałeczek). Ale jechało się normalnie, może poza "psssykaniem" z miejsca gdzie puściła.
Taki zupełny brak kompresji, jeśli tłok i pierścienie ok, to tylko zawory. W przypadku kopanych wersji odprężnik daje najbardziej do myślenia. Jeśli jakkolwiek się zatnie linka, czy stanie się coś z jej mechanizmem pociągowym, to z miejsca mamy podparty zawór i brak kompresji.
Taki zupełny brak kompresji, jeśli tłok i pierścienie ok, to tylko zawory. W przypadku kopanych wersji odprężnik daje najbardziej do myślenia. Jeśli jakkolwiek się zatnie linka, czy stanie się coś z jej mechanizmem pociągowym, to z miejsca mamy podparty zawór i brak kompresji.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 cze 2018, 15:56
- Motocykl: xt 600
Re: xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
Najpierw odczepiłem linke dekompresatora, kopka i tak dała sie obrucić ręką, a jak zawory trzymaja nafte na odwóconej głowicy to chyba nie jest źle
- Tygrys
- Po kostki w błocie
- Posty: 471
- Rejestracja: 07 cze 2017, 13:49
- Motocykl: Był tt600 s 4GV jest xr600
Re: xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
Cześć a luzy zaworowe są?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 cze 2018, 15:56
- Motocykl: xt 600
Re: xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
nie zmierzyłem na złożonym, ale zmierzyłem w "powietrzu" - głowica z wałkiem w kompresji, czapka dociśnięta i na jednym wydechu jest więcej niż 0,6 - łał !Tygrys pisze:Cześć a luzy zaworowe są?
-
- Lubiący błoto
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 cze 2018, 15:56
- Motocykl: xt 600
Re: xt 600 ustrata kompresji wygląd zaworów
mała korekta 0,6 jest ,a wydechu przy dekompresatorze jak jest wychylony, w pozycji pionowej wałka dekompresatora jest 0,17maroch pisze:nie zmierzyłem na złożonym, ale zmierzyłem w "powietrzu" - głowica z wałkiem w kompresji, czapka dociśnięta i na jednym wydechu jest więcej niż 0,6 - łał !Tygrys pisze:Cześć a luzy zaworowe są?