witam, muszę spuścić paliwo z całego układu.
z baku wiem jak to zrobić-rurka i kanister....
a z całego układu nie mam pojęcia ...
proszę o pomoc.
xt600e 03r.
Spuszczanie paliwa
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 lut 2010, 20:36
- Motocykl: XT600E '99 / XL650V '00
- Lokalizacja: Rzrszów
Re: Spuszczanie paliwa
XT600 jest na tyle prosty w konstrukcji, ze mówienie "układ" w stosunku do obiegu paliwa jest nieco wyolbrzymione 
No ale fakt: bak, kranik, wężyki, gaźnik to może byc układ jak najbardziej
Całe paliwo spuścisz jednym zrzutem: na samym dole gaźnika (tego od strony ssania) na wprost masz śrube spustową na krzyżaka, a pod nią niewielki króciec. Podłacz do niego rurkę która wypuścisz paliwo zarówno z baku jak i z gaźnika. Jest to najnizej położone miejsce całego "układu" zatem spłynąc musi wszystko
Jesli masz duzo paliwa w baku, a spieszy sie to ta operacja trwa dośc wolno. W takim wypadku robisz spust z baku przez odłaczenie węzyka od kranika. Ale z gaźnika tylko tak jak opisałem.
Aha, i nie zapomnij o przekręceniu kranika na pozycje rezerwy

No ale fakt: bak, kranik, wężyki, gaźnik to może byc układ jak najbardziej

Całe paliwo spuścisz jednym zrzutem: na samym dole gaźnika (tego od strony ssania) na wprost masz śrube spustową na krzyżaka, a pod nią niewielki króciec. Podłacz do niego rurkę która wypuścisz paliwo zarówno z baku jak i z gaźnika. Jest to najnizej położone miejsce całego "układu" zatem spłynąc musi wszystko

Jesli masz duzo paliwa w baku, a spieszy sie to ta operacja trwa dośc wolno. W takim wypadku robisz spust z baku przez odłaczenie węzyka od kranika. Ale z gaźnika tylko tak jak opisałem.
Aha, i nie zapomnij o przekręceniu kranika na pozycje rezerwy

wojciof pisze:witam, muszę spuścić paliwo z całego układu.
z baku wiem jak to zrobić-rurka i kanister....
a z całego układu nie mam pojęcia ...
proszę o pomoc.
xt600e 03r.