Kolor świecy zapłonowej

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
Awatar użytkownika
seboo
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 01 kwie 2010, 10:51
Motocykl: XT 600E

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: seboo »

Będzie pasił plug&play do mojego 3TB rocznik 95?
Yamaha XT 600E 3TB '95
Suzuki GSF 1250SA '08
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: terenowiecc »

seboo pisze:Będzie pasił plug&play do mojego 3TB rocznik 95?
viewtopic.php?f=16&t=2295
Chyba nie ma różnicy w mocowaniu i średnicy kolektora z tego co się orientuję ale może ktoś potwierdzić, dla pewności.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: Pawlo »

terenowiecc pisze:Dopiero jak podlałem mu paliwka i co całkiem sporo ten poziom podnosiłem to pracował jak należy
Czy było to dużo ponad normę z manuala? :mrgreen: Bo czeka mnie ta zabawa z blaszkami teraz :P
Obrazek
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: terenowiecc »

Dużo Pawlo, kilka dobrych mm podnosiłem pływak, czy opuszczałem? Wiem, że wydawało mi się to dziwne jak zmieniałem ten poziom, tak jakbym go zmniejszał na logikę :lol:
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: Pawlo »

terenowiecc pisze:Dużo Pawlo, kilka dobrych mm podnosiłem pływak, czy opuszczałem? Wiem, że wydawało mi się to dziwne jak zmieniałem ten poziom, tak jakbym go zmniejszał na logikę :lol:
No właśnie. Przy zwiększaniu poziomu pływak przy odwróconym gaźniku powinien iść w dół, chyba? :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: terenowiecc »

Pawlo pisze:No właśnie. Przy zwiększaniu poziomu pływak przy odwróconym gaźniku powinien iść w dół, chyba? :mrgreen:
Ja go chyba podnosiłem... :lol:
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: Pawlo »

Heh, no to ładnie :niewiem:
Jak ktoś to ogarnia to prosiłbym o dokładne napisanie w którą stronę, co i jak :D
Obrazek
Awatar użytkownika
maciej82
Po kostki w błocie
Posty: 220
Rejestracja: 23 gru 2012, 16:28
Motocykl: Yamaha XT 600 43f
Lokalizacja: Piece

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: maciej82 »

tak przy zamkniętym zaworku mniejsza przerwa pomiędzy pływakiem a korpusem daje większy poziom paliwa w gaźniku
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: Pawlo »

maciej82 pisze:tak przy zamkniętym zaworku mniejsza przerwa pomiędzy pływakiem a korpusem daje większy poziom paliwa w gaźniku
Czyli tak jak myślałem. Dziękować. Co trzy głowy to nie jedna ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
seboo
Po kostki w błocie
Posty: 196
Rejestracja: 01 kwie 2010, 10:51
Motocykl: XT 600E

Re: Kolor świecy zapłonowej

Post autor: seboo »

Jakbyście mi mogli Koledzy jeszcze dwie kwestie naświetlić i rozwiać moje wątpliwości:
- czy to, że moje moto na zimno odpala bez problemu dopiero po mocnym przechyleniu, a tym samym przelaniu gaźnika jest objawem za niskiego poziomu paliwa? (na ciepło pali już bez żadnych magicznych sztuczek)
- czy skład mieszanki ustawiany śrubą, a zatem skład mieszanki dla biegu jałowego może mieć wpływ na to, że świeca jest taka jak na zdjęciu na początku wątku? (silnik na wolnych chodzi ładnie)
Yamaha XT 600E 3TB '95
Suzuki GSF 1250SA '08
ODPOWIEDZ