Strona 2 z 3
Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 10:23
autor: seboo
Będzie pasił plug&play do mojego 3TB rocznik 95?
Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 10:27
autor: terenowiecc
seboo pisze:Będzie pasił plug&play do mojego 3TB rocznik 95?
viewtopic.php?f=16&t=2295
Chyba nie ma różnicy w mocowaniu i średnicy kolektora z tego co się orientuję ale może ktoś potwierdzić, dla pewności.
Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 11:06
autor: Pawlo
terenowiecc pisze:Dopiero jak podlałem mu paliwka i co całkiem sporo ten poziom podnosiłem to pracował jak należy
Czy było to dużo ponad normę z manuala?

Bo czeka mnie ta zabawa z blaszkami teraz

Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 11:33
autor: terenowiecc
Dużo Pawlo, kilka dobrych mm podnosiłem pływak, czy opuszczałem? Wiem, że wydawało mi się to dziwne jak zmieniałem ten poziom, tak jakbym go zmniejszał na logikę

Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 11:38
autor: Pawlo
terenowiecc pisze:Dużo Pawlo, kilka dobrych mm podnosiłem pływak, czy opuszczałem? Wiem, że wydawało mi się to dziwne jak zmieniałem ten poziom, tak jakbym go zmniejszał na logikę

No właśnie. Przy zwiększaniu poziomu pływak przy odwróconym gaźniku powinien iść w dół, chyba?

Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 11:48
autor: terenowiecc
Pawlo pisze:No właśnie. Przy zwiększaniu poziomu pływak przy odwróconym gaźniku powinien iść w dół, chyba?

Ja go chyba podnosiłem...

Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 12:12
autor: Pawlo
Heh, no to ładnie
Jak ktoś to ogarnia to prosiłbym o dokładne napisanie w którą stronę, co i jak

Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 20:25
autor: maciej82
tak przy zamkniętym zaworku mniejsza przerwa pomiędzy pływakiem a korpusem daje większy poziom paliwa w gaźniku
Re: Kolor świecy zapłonowej
: 04 lut 2013, 22:31
autor: Pawlo
maciej82 pisze:tak przy zamkniętym zaworku mniejsza przerwa pomiędzy pływakiem a korpusem daje większy poziom paliwa w gaźniku
Czyli tak jak myślałem. Dziękować. Co trzy głowy to nie jedna

Re: Kolor świecy zapłonowej
: 07 lut 2013, 10:26
autor: seboo
Jakbyście mi mogli Koledzy jeszcze dwie kwestie naświetlić i rozwiać moje wątpliwości:
- czy to, że moje moto na zimno odpala bez problemu dopiero po mocnym przechyleniu, a tym samym przelaniu gaźnika jest objawem za niskiego poziomu paliwa? (na ciepło pali już bez żadnych magicznych sztuczek)
- czy skład mieszanki ustawiany śrubą, a zatem skład mieszanki dla biegu jałowego może mieć wpływ na to, że świeca jest taka jak na zdjęciu na początku wątku? (silnik na wolnych chodzi ładnie)