Witam!
Dołączam się do tematu. Mam problem bardzo podobny do Artura, czy wręcz identyczny nawet.
Pacjent: 3AJ.
Objawy: bardzo mizerna iskra, jakaś taka cienka
Na razie wyeliminowałem ścięty klin, cewkę WN, fajkę WN, świecę i czujnik położenia wału.
Z elektroniki jestem cienias (a studiuję na wydziale elektrycznym

).
Dla porównania do pomiarów Artura uzyskałem takie wartości:
Rezystancja uzwojenia pierwotnego cewki WN, czyli zacisk (+) i (-) (dwa wejścia do cewki):
Serwisówka: 4 Ω ± 15% at 20°C (68°F)
3AJ - 0.7 Ω
1VJ - 0.7 Ω
Rezystancja uzwojenia wtórnego cewki WN, czyli zacisk (+) na cewce i przewód WN (należy zdjąć fajkę):
Serwisówka: 13 kΩ ± 20% at 20°C (68°F)
3AJ - 9.51 kΩ
1VJ - 9.64 kΩ
Czujnik położenia wału (pick-up coil) :
Serwisówka:
a.) 230 Ω ± 20% przy 20°C niebiesko/żółty i zielono/biały
b.) 90-130 Ω przy 20°C czarno/żółty - niebiesko/żółty
c.) 90-130 Ω przy 20°C czarno/żółty - zielono/biały
3AJ:
a.) 222 Ω
b.) 110 Ω
c.) 112 Ω
1VJ :
a.) 219 Ω
b.) 110 Ω
c.) 108 Ω
Dodatkowe pomiary:
Rezystancja pomiędzy czerwonym a brązowym wychodzącymi z alternatora (serisówka:160-240 Ω przy 20°C):
3AJ: 120 Ω
1VJ: 128 Ω
Dodam jeszcze, że w 1VJ wszystko działa bez najmniejszych problemów.
Pomiarów dokonywałem przy temperaturze powietrza około 5-7 stopni Celsjusza.
Modułu jeszcze nie sprawdzałem, jutro wepnę moduł z 3AJ do swojej 1VJ i zobaczę co się będzie działo.
EDIT:
Temat w zasadzie rozwiązany - alternator do wymiany.