Strona 3 z 3

Re: Kolor świecy zapłonowej

: 07 lut 2013, 11:35
autor: Pawlo
seboo pisze:- czy to, że moje moto na zimno odpala bez problemu dopiero po mocnym przechyleniu, a tym samym przelaniu gaźnika jest objawem za niskiego poziomu paliwa? (na ciepło pali już bez żadnych magicznych sztuczek)
Być może, ja bym przyjrzał się gniazdu zaworka iglicowego, może syfu masz kupę.
Odnośnie drugiego - śrubą nie ustawiasz składu mieszanki, a jej ilość. Była o tym spora dyskusja swego czasu na forum. I na skład ona nie ma wpływu ;)

Re: Kolor świecy zapłonowej

: 07 lut 2013, 12:07
autor: seboo
Dzięki! Rozbierałem cały gaźnik i czyściłem, ale z tym gniazdem zaworka możesz mieć rację, bo zaworka nie mogłem wytargać, więc dałem spokój, a tam może być kiepsko.

Re: Kolor świecy zapłonowej

: 07 lut 2013, 12:36
autor: szpadyzor45
U kumpla w TTR250 też męczyliśmy się, żeby ten zaworek wyciągnąć i nie dało rady. Poprostu przedmuchaliśmy od dołu i syf wystrzelił, że oko by wybiło ;]

Re: Kolor świecy zapłonowej

: 07 lut 2013, 16:41
autor: Magic
Gniezdo wyciąga się szczypcami. Niestety nie da się tego zrobić nie uszkadzając wewnętrznej ścianki. Dlatego w zestawach naprawczych jest zawór wraz z gniazdem.

Re: Kolor świecy zapłonowej

: 08 lut 2013, 07:10
autor: seboo
Magic pisze:Gniezdo wyciąga się szczypcami. Niestety nie da się tego zrobić nie uszkadzając wewnętrznej ścianki. Dlatego w zestawach naprawczych jest zawór wraz z gniazdem.
Trochę kicha, że już nie da się po tej operacji użyć oryginalnego gniazda, bo w jakimś temacie czytałem, że te z zestawów naprawczych to tak średnio pasują.

Re: Kolor świecy zapłonowej

: 08 lut 2013, 16:47
autor: Magic
Ja użyłem Tourmax'a i akurat gniazdo z iglicą jest identyczne, to reszta raczej kicha. Zamiast pierścieni uszczelniających dają oringi :niewiem: