Dymi jak by hojno przytkładał!

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w XT
Awatar użytkownika
yadam
Po kostki w błocie
Posty: 219
Rejestracja: 02 kwie 2010, 08:12

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: yadam »

Pawlo pisze:
YOUKONN pisze:Endumazi sie znowu wkur...żę mu sie staru temat odgrzewa...no to ile da sie najwiecjej wcisnąc do xtekowego cylindra? i czy wiąze sie to z jakimś przyrostem mocy?
Są specjalne kity do rozwiertu na 635 lub 675 ccm. Ale zapomnij, że dostaniesz to w Polsce :mrgreen:
http://kustom-kraft.com/YAMAHAKITS.html
sa tez w niemczech jakies agresywne walki.
p.s.
mam T.K.R.J.
lucyfer
Lubiący błoto
Posty: 68
Rejestracja: 19 sty 2011, 19:54

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: lucyfer »

witam
kolego yadam jakbyś wrzucał na forum zmodernizowany filtr powietrza daj kilka fotek,
Ja w zwykłym papierowym podklejałem grubszą gąbkę i nasączałem ją ale i tak syf przedostawał się za filtr.
Awatar użytkownika
yadam
Po kostki w błocie
Posty: 219
Rejestracja: 02 kwie 2010, 08:12

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: yadam »

lucyfer pisze:witam
kolego yadam jakbyś wrzucał na forum zmodernizowany filtr powietrza daj kilka fotek,
Ja w zwykłym papierowym podklejałem grubszą gąbkę i nasączałem ją ale i tak syf przedostawał się za filtr.
ja niestety na to nie wpadlem...a poszlaka byla:(

p.s.
napewno pokaze foty...arkusz polini jest juz u mnie
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: Gacek »

tez parokrotnie znajdowałem delikatny syf rodzaj kurzu w airbox - u mnie puszczało na gumowych uszczelkach , gabkowa uszczelka filtra tez parokrotnie puściła delikatnie nie podoba mi się budowa airbox w tej wersji :? konstrukcja dolotowych gum ucina przelot powietrza w 3tb .Co do tulei w dobrym zakładzie powini spokojnie dotoczyć cylinder pod nową tuleję , myślę ze duzo mniejszy problem niż w 2t nie ma kanałów generalnie można by się na nicasil nawet pokusić tylko zastanawiam się czy powłoka przeżyła by prase :roll:.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
chrapo
Lubiący błoto
Posty: 24
Rejestracja: 08 wrz 2011, 11:08
Motocykl: Yamaha XT 600

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: chrapo »

yadam pisze:czy ktos kto robi szlify doradza jaki wymiar kupic?
czy np. jak wiem ze mam nominal to kupuje pierwszy szlif i gość robi tulei?
Jasne jak pójdziesz do konkretnego gościa to ci wszystko wytłumaczy. I zawsze jak masz na końcu j w rzeczowniku, i nadajesz mu ten posiadacz to j zamieniasz na i.
Pozdro
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2011, 12:29 przez chrapo, łącznie zmieniany 1 raz.
chrapo
Lubiący błoto
Posty: 24
Rejestracja: 08 wrz 2011, 11:08
Motocykl: Yamaha XT 600

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: chrapo »

Gacek pisze:Max jaki dostępny Z WOSSNERA 101.93 ale bez tuleji raczej się nie obędzie to delikatnie > 660. MozNa by się pobawić ale hmm jeszcze adekwatną korbę zapodać .
Co do tego ma korba? Przecież skok ten sam? Ja bym się raczej dyszami w gaźniku martwił.
Awatar użytkownika
yadam
Po kostki w błocie
Posty: 219
Rejestracja: 02 kwie 2010, 08:12

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: yadam »

chrapo pisze: I zawsze jak masz na końcu j w rzeczowniku, i nadajesz mu ten posiadacz to j zamieniasz na i.
Pozdro
normalnie spik mi wyskoczyl,to ty teraz bedziesz taki nasz forumowy polonista co to bledy bedzie poprawiac?
nie przegap czegos i za duzo na onecie nie siedz.
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: qpa »

chrapo pisze:
Gacek pisze:Max jaki dostępny Z WOSSNERA 101.93 ale bez tuleji raczej się nie obędzie to delikatnie > 660. MozNa by się pobawić ale hmm jeszcze adekwatną korbę zapodać .
Co do tego ma korba? Przecież skok ten sam? Ja bym się raczej dyszami w gaźniku martwił.
ma to że już swoje wylatała i nie koniecznie da rade podniesionej mocy
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: Gacek »

Bez rzeżby w głowicy sporo podniesie się stopień sprężania przy tak szerokim tłoku - co za tym idzie korba dostanie większych obciążeń.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
YOUKONN
Lubiący błoto
Posty: 69
Rejestracja: 20 sie 2010, 17:15

Re: Dymi jak by hojno przytkładał!

Post autor: YOUKONN »

Gacek pisze:Bez rzeżby w głowicy sporo podniesie się stopień sprężania przy tak szerokim tłoku - co za tym idzie korba dostanie większych obciążeń.
Ni i doszlismy do tematu który mnie tak strasznie nurtuje:! pojemność vs. kompresja.
wiekszy tłok nie musi oznaczać większa kompresje.prodcent zaznacz to w opisie czy takowa jest zwiekszona czy nie.
Za przykład podam tłoki wiseco do hondy xr600
100mm(+3mm) Srednica tłoka przy kompresji 11:1(stożek) daje pojemność 609ccm(+ dość wyrażny przyrost mocy)
100mm tłok przy standardowej kopm. 9:1(płaski) daje juz 628cmm.Czyli średnica to raz a pojemność to dwa(high compresion są poprostu wyższe) Zastanawiam sie jaka bedzie różnica w osiągach czy wzrost samej pojemnoscie coś daje bo ceny tłoków takie same i wybór jest spory.
ODPOWIEDZ