Jak wkręcam swoje cudo szybko na obroty, nagle gaśnie..??

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w TT
ODPOWIEDZ
Tenshi82
Czyścioch
Motocykl: Yamaha TT600

Jak wkręcam swoje cudo szybko na obroty, nagle gaśnie..??

Post autor: Tenshi82 »

Witam.. jestem nowy w temacie. TTtke mam niedługo i nie długo się nacieszyłem jej mocą. Od niedawna zaczeła się dziwnie zachowywać. jak wkrecam ją szybko na obroty gasnieodczekam chwile i niema problemu z odpaleniem... na wolnych moze lecieć cały dzień i nic.. Pomocy sezon sie kończy a mi uciekają dni na łapanie doświadczeń..

W zbiorniku paliwa robi sie jakas dziwna zawiesina. na dzień dzisiejszy czyszczę zbiornik i wszystko po kolei....
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Re: Jak wkręcam swoje cudo szybko na obroty, nagle gaśnie..?

Post autor: Gacek »

Znajomy miał kiedyś w swojej tt taki problem drobne włókienka z zbiornika przytykały dolot paliwa do gaźnika i tez się męczył z tym sporo czasu zanim znalazł tak banalną przyczynę. Zagięty odcinek rurki na który wchodzi wąż doprowadzający paliwo był przytkany mikrowłókienkami i skutecznie umilał mu życie .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
135Dare
Czyścioch
Motocykl: YAMAHA TT600R

Re: Jak wkręcam swoje cudo szybko na obroty, nagle gaśnie..?

Post autor: 135Dare »