
Czyli min. czyszczenie gaźnika, smarowaniu wszystkiego co warto przejrzeć. Itd.
Po jeździe wyszły dwie sprawy.
Gaźnik ustawiony wg manuala, poziom na suwmiarkę, śruba wolnych na metodę końca rosnących obrotów - zawiera się w przedziale z instrukcji. Membrana dobra, króćce nowe, wszystko umyte i przedmuchane.
Co jest nie tak - przy zamknięciu gazu nie spadają do końca obroty. Przez sekundę dwie utrzymują się trochę wyższe. Szacunkowo, jeśli wolne maja ok 1000 to te wyższe gdzieś 1500.
Poziom paliwa? Będę sprawdzać jeszcze na rurkę.
Sprzęgło.
Przy ustawieniu normalnego luzu na klamce nie można wbić luzu. Robi się to po rozgrzaniu (chyba).
Po podkręceniu klamki luz wejdzie, ale linka jest napięta i czuć przez chwile uślizg podczas przyspieszania .
Linka się kończy?
pozdro