XT600Z 1989r brak iskry
: 27 cze 2013, 09:05
Przede wszystkim jako, iż jest to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich serdecznie.
proszę o pomoc w rozwiązaniu usterki, braku iskry u Yamahy XT 600 Z 1989r
- generowane napięcie zmienne na przewodach z cewek zasilających moduł- przy pokręceniu rozrusznikiem elektrycznym wynosi 33-37V (pomiar między przewodami)
opór mierzony również miedzy tymi przewodami wynosi 146 Ohma
- zastanawiam mnie czy prawidłowo do modułu CDI z obwodu czujnika nóżki bocznej oraż dzwigni sprzęgła powinno dochodzić stałe napięcie 12 V (tak jest w moim przypadku)
rezystancja na przewodach z impulsatora:
black/yellow - blue/yellow 119,9 Ohma
black/yellow - green/white 121,1 Ohma
W instalacje wpięte są 2 przekaźniki, niestety nie posiadają one jakichkolwiek widocznych oznaczeń, a są mocno na obudowie sfatygowane, styki zaśniedziałe, moje pytanie - czy można je wymienić na standardowe przekaźniki 12v 30A ?
czy według Was do przewinięcia są cewki czy do wymiany jest moduł CDI ?
proszę o pomoc w rozwiązaniu usterki, braku iskry u Yamahy XT 600 Z 1989r
- generowane napięcie zmienne na przewodach z cewek zasilających moduł- przy pokręceniu rozrusznikiem elektrycznym wynosi 33-37V (pomiar między przewodami)
opór mierzony również miedzy tymi przewodami wynosi 146 Ohma
- zastanawiam mnie czy prawidłowo do modułu CDI z obwodu czujnika nóżki bocznej oraż dzwigni sprzęgła powinno dochodzić stałe napięcie 12 V (tak jest w moim przypadku)
rezystancja na przewodach z impulsatora:
black/yellow - blue/yellow 119,9 Ohma
black/yellow - green/white 121,1 Ohma
W instalacje wpięte są 2 przekaźniki, niestety nie posiadają one jakichkolwiek widocznych oznaczeń, a są mocno na obudowie sfatygowane, styki zaśniedziałe, moje pytanie - czy można je wymienić na standardowe przekaźniki 12v 30A ?
czy według Was do przewinięcia są cewki czy do wymiany jest moduł CDI ?