Gacek pisze:Moim zdaniem jak lubisz takie sytuacje to staraj ganiać szybko po mokrym bez slajdów jak się nauczysz wychodzić z krytycznych sytuacji których będzie mnóstwo - to łatwiej będzie ci potem robić kontrolowane

No to żeś poradził Gacek jak nie wiem

Wszystko jest do ogarnięcia, kwestia wjeżdżania, opon itd. Ale na pewno nie warto jechać szybciej niż sprzęt i teren na to pozwala. Koleiny to w ogóle porażka dla tych sprzętów moim zdaniem. Kiedyś jechałem polną drogą, bardzo lepkie błoto, coś jak glina, do tego koleiny i przednie koło chciało wyjechać z koleiny - efekt to szybki skręt kiery aż do ogranicznika i gleba moto na lewą stronę, a ja poleciałem na prawą, czyli taki typowy highside w sumie. Dobrze, że prędkość nie większa niż 40, bo miałbym połamane nie tylko plastiki

Najfajniej się lata bokami na twardych lub lekko sypkich suchych gruntach - jest przewidywalnie i zawsze łatwiej się uratować
