Witam,
Od ponad roku jestem w posiadaniu YM xt 500 z silnikiem xt 600 2kf. Motor przywieziony z Austrii ja w Polsce jestem trzecim właścicielem. Ma austriackie papiery bez info o wymianie silnika (załączone zdjęcia). Moje pytanie czy da się go w Polsce zarejestrować, jaki koszt opłat wyniósłby? Mam oczywiście umowę kupna i papiery zagraniczne (zdjęcia załączam poniżej). I jeszcze jeden problem na główce ramy są jedynie jej numery nabite a tabliczki znamieniowej nie mogę znaleźć.
rejestracja i opłaty
-
- Lubiący błoto
- Posty: 41
- Rejestracja: 05 sty 2013, 14:26
- Motocykl: yamaha xt 600 1989r.
rejestracja i opłaty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Po ośki w błocie
- Posty: 528
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
- Motocykl: TT600R 5CH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: rejestracja i opłaty
Odpowiedz ogolna.
Suma kosztow przy sprowadzeniu to ok 600zl, o ile są wszystkie papiery wymagane w naszym urzedzie.
Co potrzeba przy rejestracji z Austrii zadzwon do swojego urzedu gminy i sie dowiedz.
Silnik to czesc wymienna, wiec nie ma to znaczenia to, ze ma inne numery.
Jest na podstawie cylindra podana pojemnosc, ale ja bym nie wspominal podczas badania o tym ze zamiast 500 jest 600.
Tabliczka to takie cos co nie zawsze bylo a potrafia sie do braku tego przyczepiac.
Np wersje francuskie tenery nie mialy tabliczki a nalepke z numerem atestu czy czegos podobnego.Numery zupelnie z niczym nie powiazane. W taki miejscu, ze widac, ze cos jest ale ciezko odczytac. Ktos pisal, ze jakis upierdliwy diagnosta sie do tego przyczepil, ale czesciej przyczepiaja sie do braku czegokolwiek.
Masz 2 wyjscia. Albo isc droga oficjalna i uzerac sie z nadaniem tabliczki. Co bedzie czasochlonne, kosztochlonne i na koniec przywala chamska tabliczke na nity rodem z zuka.
Albo poszukaj w necie jak to wyglada i co tam powinno byc, zrob w corelu wydrukuj na czyms trwalym i nalep.
Polecam to rozwiazanie.
https://www.google.pl/search?safe=off&c ... wcGxBZm2uc
Taka wyglada europejsko
http://www.google.pl/imgres?safe=off&cl ... x=73&ty=79
Suma kosztow przy sprowadzeniu to ok 600zl, o ile są wszystkie papiery wymagane w naszym urzedzie.
Co potrzeba przy rejestracji z Austrii zadzwon do swojego urzedu gminy i sie dowiedz.
Silnik to czesc wymienna, wiec nie ma to znaczenia to, ze ma inne numery.
Jest na podstawie cylindra podana pojemnosc, ale ja bym nie wspominal podczas badania o tym ze zamiast 500 jest 600.
Tabliczka to takie cos co nie zawsze bylo a potrafia sie do braku tego przyczepiac.
Np wersje francuskie tenery nie mialy tabliczki a nalepke z numerem atestu czy czegos podobnego.Numery zupelnie z niczym nie powiazane. W taki miejscu, ze widac, ze cos jest ale ciezko odczytac. Ktos pisal, ze jakis upierdliwy diagnosta sie do tego przyczepil, ale czesciej przyczepiaja sie do braku czegokolwiek.
Masz 2 wyjscia. Albo isc droga oficjalna i uzerac sie z nadaniem tabliczki. Co bedzie czasochlonne, kosztochlonne i na koniec przywala chamska tabliczke na nity rodem z zuka.
Albo poszukaj w necie jak to wyglada i co tam powinno byc, zrob w corelu wydrukuj na czyms trwalym i nalep.
Polecam to rozwiazanie.
https://www.google.pl/search?safe=off&c ... wcGxBZm2uc
Taka wyglada europejsko
http://www.google.pl/imgres?safe=off&cl ... x=73&ty=79