Witam. Mam pytanko, czy to jest normalne na gładzi zęba w trybie od skrzyni ? Znajomy mówił ze to jest od tego, że fabrycznie drugie koło zębate było zle wyfrezowane i dlatego się wykruszyło. Czy to w czymś przeszkadza ? Silnik napewno nie jest zajechany i ma tylko 29 tys przebiegu. Wszystko jest zadbane, bez luzów, nic nie cieknie, oryginalny tłok wiec przebieg raczej prawdziwy.
Olej temat i nie próbuj się uszczęśliwiać na siłę. Nie wyje, to jest ok. Tak samo wyglądał tryb u mnie w XT600Z jak zaglądałem podczas remontu 25tys.km temu, tak samo wyglądało to w XT600E mojej żony, podobne "wżery" były też w dwóch innych XTkach, w których wnętrze zaglądałem. Jeżdżą, nie wyją, wszystko działa jak należy.
Dla mnie to nie jest to normalne - ale tego typu uuszkodzenie odnotowałem tylko w jednej skrzynce na trybach 4 biegu wałka atakującego - ale na płaszczyźnie hamującej .W innych skrzynkach nic takiego nie miało miejsca po za tym ze jak do tej pory wymagają ingerencji po około 20 Kkm upalania ,
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Miałem coś takiego samego i mam nadal, wszystkie używane skrzynie jakie widziałem mają takie wżery na którymś biegu, zrobiłem remont i dałem za wygraną bo musiał bym kupować dwa nowe z ASO koła zębate.