Króćce do 3TB mam na miejscu
http://sklep.riderparts.pl/produkt/kroc ... a-xt-tt600
Łańcuch rozrządu:
- Tourmax zawiera Morse, czyli oryginał. Niestety w PL wycofano fabrycznie zakuty, więc nie polecam. Morse wydaje mi się być lepszym rozwiązaniem niż DID, ale koniecznie fabrycznie kuty - zostaje więc tylko ProX, który też zawiera łańcuch Morse
http://sklep.riderparts.pl/produkt/lanc ... rox-032600
- DID ma dwie wersje łańcuszków rozrządu, do siebie dałem tą mocniejszą, bo jeszcze nie wiedziałem co Prox do siebie wkłada. Cenowo lepiej wypada Prox.
Tłok:
- TKRJ, chyba większość z nas jeździ na tej taniości, u mnie w 3AJ powoli zbliża się do 30tys.km od remontu i wsio z nim ok, od żony 3TB również składałem na TKRJ
- Wossner ostatnio podpadł szybko padającymi pierścieniami, temat był omawiany na forum i póki się nie wyjaśni o co kaman, to moim zdaniem nie warto
- Wiseco, nie znam nikogo kto na tym jeździ, kosztuje tyle co Wossner, więc nie dziwię, że nikt nie podchodzi
- Prox, z wyglądu identyczny jak Izumi (oryginał) i TKRJ, więc skoro jest to to samo, to poco przepłacać

Odnośnie tłoków kutych do rozmowy z chęcią bym zaprosił znajomego przesiadującego m.in. w serwisie Orlen Team, ale raczej mu się nie zechce tu zawitać.
W razie potrzeby (części, porady przy remoncie) pisz lub dzwoń na sklepowy telefon.