Strona 1 z 1

Króćce gaźników, łańcuszek rozrządu i inne dylematy :D

: 29 cze 2014, 13:13
autor: piotrek023
Siema !
Czy króćce gaźników w TT/XT/TTR/tenere się czymś róznią ? Widziałem na allegro właśnie do różnych roczników i modeli ale wszystkie wyglądają tak samo... :niewiem:

Konkretniej czy wejdzie mi to do XT 600 3TB 92r http://allegro.pl/ir-krocce-gaznikowe-y ... 61780.html :biker:

Jaki łańcuszek lepszy ? DID czy Tour Max ? Różnią się jakością ? ktoś testował oba ? Z zapinką czy bez ? :niewiem: Z tego co szukałem oba mają pozytywne opinie instytutu matki i dziecka i internautów.

Ps. warto kupować Wossnera (chodzi o to, że nie bardzo chce sie ładować rw to zwiększanie sprężania bo szkoda mi korbowodu :/) czy lepiej Wiseco, jak z jakością ? :biggrin:

Re: Króćce gaźników, łańcuszek rozrządu i inne dylematy :D

: 29 cze 2014, 13:31
autor: Gacek
Nie wiem gdzie się naczytałeś ze woosner podnosi komprechę :roll: To tłok wykonany w nowocześniejszej wytrzymalszej technologi , poprzez to w zestawie lżejszy od reszty i różniący się konstrukcją ..Króćce do których zapodałeś link (pomyśl ) masz moto z 92 a chcesz pakować króće do modeli z 84 - 86 ? Rozrząd moim zdaniem prędzej zmienisz tłok niz zajedziesz łańcuszek :| .

Re: Króćce gaźników, łańcuszek rozrządu i inne dylematy :D

: 29 cze 2014, 13:43
autor: ArturS
Króćce do 3TB mam na miejscu http://sklep.riderparts.pl/produkt/kroc ... a-xt-tt600
Łańcuch rozrządu:
- Tourmax zawiera Morse, czyli oryginał. Niestety w PL wycofano fabrycznie zakuty, więc nie polecam. Morse wydaje mi się być lepszym rozwiązaniem niż DID, ale koniecznie fabrycznie kuty - zostaje więc tylko ProX, który też zawiera łańcuch Morse http://sklep.riderparts.pl/produkt/lanc ... rox-032600
- DID ma dwie wersje łańcuszków rozrządu, do siebie dałem tą mocniejszą, bo jeszcze nie wiedziałem co Prox do siebie wkłada. Cenowo lepiej wypada Prox.
Tłok:
- TKRJ, chyba większość z nas jeździ na tej taniości, u mnie w 3AJ powoli zbliża się do 30tys.km od remontu i wsio z nim ok, od żony 3TB również składałem na TKRJ
- Wossner ostatnio podpadł szybko padającymi pierścieniami, temat był omawiany na forum i póki się nie wyjaśni o co kaman, to moim zdaniem nie warto
- Wiseco, nie znam nikogo kto na tym jeździ, kosztuje tyle co Wossner, więc nie dziwię, że nikt nie podchodzi
- Prox, z wyglądu identyczny jak Izumi (oryginał) i TKRJ, więc skoro jest to to samo, to poco przepłacać ;)
Odnośnie tłoków kutych do rozmowy z chęcią bym zaprosił znajomego przesiadującego m.in. w serwisie Orlen Team, ale raczej mu się nie zechce tu zawitać.

W razie potrzeby (części, porady przy remoncie) pisz lub dzwoń na sklepowy telefon.

Re: Króćce gaźników, łańcuszek rozrządu i inne dylematy :D

: 29 cze 2014, 14:01
autor: piotrek023
Tutaj wyczytałem te opowieści o zwiększaniu stopnia sprężania i smokach http://allegro.pl/wossner-tlok-xt-tt-yf ... 45904.html :mrgreen: