Żeby lepiej to zobrazować posłużę się fiszką


nr 42 YA00280649 -NTN 7E-HVS-17x24x25 -1
nr 40 YA00274433 -uszczelniacz olejowy (wymiarów nie znam)
nr 36 YA00280954 -IKO TA1715z 17x24x15
nr 35 YA00112156 -pokrywa przeciw kurzowa (nie powinna być zużyta)
nr 45 YA00281655 -KML GE14ES/K 14x26x14, najbardziej zbliżone wymiarami jest skf BLRB 366748 (wymaga mod)
nr 44 YA00127540 -uszczelka przeciw kurzowa, wygląda jak gruby oring
nr 29 YA00280701 -NTN 7E-HVS-20x27x25 -1
nr 28 YA00274526 -uszczelniacz olejowy (wymiarów nie znam)
nr 02 YA00281045 -NTN HK2220 22x28x20
nr 04 YA00274011 -uszczelniacz olejowy 22-28-8
nr42 i 29, znacznik -1 wybity jest na łożysku, google go nie znajduje ale wychodzi mi na to, że łożyska z tym dodatkowym oznaczeniem są łożyskami bez pierścienia wewnętrznego, sprawdzone organoleptycznie.
Jeśli chodzi o łożysko przy mocowaniu amortyzatora nr 45 to info zaczerpnięte stąd viewtopic.php?f=43&t=2408
Gdyby ktoś znał wymiary uszczelniaczy to piszcie, będzie temat kompletny. Ja ze swojej strony postaram się w tygodniu ustalić ceny i zamienniki, wsio opisze w tym temacie.
Aaa i jeszcze jedno, kontrolujcie zawieszenie, u mnie praktycznie nie było luzów nie licząc nr 45, po rozebraniu całości okazało się że praktycznie wszystkie łożyska nadają się do wymiany. Jedno nawet było tak zatarte, że zniszczyło ośkę.