Strona 1 z 4

Remont TTE

: 20 sty 2015, 22:03
autor: giermo
Witam,
wziąłem się w końcu za moją padline, to mój pierwszy remont i mam w związku z tym kilka pytań. Otóż w silniku strasznie mocno coś tłukło ;) szczególnie na niskich obrotach i na zimnym silniku później jak się rozgrzało to przestawało i tak w kółko. Zamiar był taki, że będę jeździł dopóki coś walnie i moto stanie a tak się nie stało i jak stukało tak stukało nie mocniej nie mniej, przyszła zima i wziąłem się za silnik.
Rozrząd, napinacz na 13 ząbku zostało jeszcze 4 życia na jak długo ? wymieniać ... Czy łańcuszek jest dostępny ze spinką czy trzeba ściągać koło magnesowe?
Tłok, na filmiku widać i slychać jak tłok chodzi w cylindrze bez pierścieni (z pierścieniami luz jest praktycznie taki sam )

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tXLOVKL ... e=youtu.be[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-IRyOOx ... e=youtu.be[/youtube]

I teraz korba tu sie obawiam najbardziej.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4jx1xmS ... e=youtu.be[/youtube]

co Wy o tym myślicie? luz jest osiowy

Re: Remont TTE

: 20 sty 2015, 22:11
autor: glina
W serwisówce masz podany dopuszczalny luz na korbowodzie (jeśli nie masz jej to mogę Ci wyszukać). Jeśli tłok z pierścieniami Ci taka latał też to kiepsko. I u mnie było stabilnie. To jest pewnie tłok fabryczny Izumi ? Z ciekawości spytam - jaki przebieg ? Może być realny ?
P.S. łańcuszki są chyba wszystkie fabrycznie zapięte, więc trzeba ściągać koło magnesowe (właśnie będę się z tym męczył)

Re: Remont TTE

: 20 sty 2015, 22:18
autor: giermo
Tak to jest tłok IZUMI a przebieg na motku 40tysi coś koło tego, czy realny? trudno mi powiedzieć. Serwisówkę mam ale jakoś nie mogłem znaleść na spokojnie poszukam, dzięki za info

Re: Remont TTE

: 21 sty 2015, 17:36
autor: giermo
glina nie mogę znaleść tych danych dot. luzu na korbie móglbyś przybliżyć gdzie dokładnie to znalazłeś ?

Re: Remont TTE

: 21 sty 2015, 17:55
autor: mlody

Re: Remont TTE

: 21 sty 2015, 19:35
autor: giermo
dzięki mlody

Re: Remont TTE

: 17 lut 2015, 09:06
autor: giermo
giermo pisze:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4jx1xmS ... e=youtu.be[/youtube]

co Wy o tym myślicie? luz jest osiowy

luz jest prawie 1.40 także zapadła decyzja, że korba do wymiany :/ tym bardziej, że na sworzniu też jest luz

Re: Remont TTE

: 17 lut 2015, 12:15
autor: giermo
edit: na główce korbowody wybite i luz jest spory

Re: Remont TTE

: 17 lut 2015, 13:08
autor: ArturS
No to witam w klubie ;) Z czego korba? Do siebie pchałem TKRJ, bo... nie widziałem różnicy mając w dłoni jednocześnie Proxa - te same napisy, ten sam odcień koloru, nawet ten sam woreczek z igiełkami ;)

Re: Remont TTE

: 17 lut 2015, 14:52
autor: giermo
będę się odzywał do Ciebie pod koniec tygodnia albo na początku jak szlifiarz da mi znać konkretnie wymiar cylindra i wtedy będę zamawiał już wszystko myślę, że najrozsądniej będzie TKRJ