Strona 1 z 1
Łańcuszek rozrządu
: 26 lut 2015, 19:53
autor: cieslarmarek
Witam , mam pytanie, otóż czy łańcuszek razrzadu gdy jest tak naciągniety ze napinacz jest na maksa wysuniety ze juz go nawet nie starcza , czy mogło to być powodem stuków w silniku? Proszę o szybką odp. Dzieki
Re: Łańcuszek rozrządu
: 26 lut 2015, 20:49
autor: mlody
Wyciągnięty łańcuszek halasuje, ale nie wiem czy można to nazwać stukami
Re: Łańcuszek rozrządu
: 26 lut 2015, 22:57
autor: ArturS
Jak jest luźny to potrafi walić jak małym młotkiem w blok silnika - tak miałem w KLE 500. Powodem był akurat wadliwy napinacz (po wymianie na tzw. nowy typ jak ręką odjął), ale mechaniory twardo szli w zaparte, że trzeba wymieniać łańcuch, znowu,bo ledwie 20tys.km wcześniej był już wymieniony.
W tym przypadku, jeśli faktycznie łańcuch jest aż tak wyciągnięty, to trzeba wymienić, ale niekoniecznie to musi być jedynym powodem stuków.
Re: Łańcuszek rozrządu
: 27 lut 2015, 19:45
autor: cieslarmarek
Witam, problem rozwiązany , jednym tylko i wyłącznie powodem stuków był łańcuszek, po założeniu did'a motor odpalil i slychac tylko wydech i lekko zaworki <do regulacji> a tak to baja

Dzieki za odpowiedzi.

Re: Łańcuszek rozrządu
: 28 lut 2015, 06:24
autor: fakir
A jaki zakładałeś łańcuch? ten do zakucia czy fabrycznie zakuty?
Re: Łańcuszek rozrządu
: 28 lut 2015, 11:03
autor: cieslarmarek
Ten do zakucia założyłem. Wysyłam link do filmiku z pierwszego odpalenia
https://www.youtube.com/watch?v=eLkr6zCSUQY
Wiem, zaworki jeszcze klepią ale dziś bede je ustawiał

Re: Łańcuszek rozrządu
: 28 lut 2015, 14:46
autor: fakir
a szlif cylindra też robiłeś?
Re: Łańcuszek rozrządu
: 28 lut 2015, 15:03
autor: cieslarmarek
fakir pisze:
a szlif cylindra też robiłeś?
Tak zrobiony szlif cylindra. Tłok tkrj.
Re: Łańcuszek rozrządu
: 28 lut 2015, 20:54
autor: Gacek
Wydłubałeś wydech i ma problemy z wolnymi obrotami , z wydechu puszcza ci parę (albo nie wiem co

) : człowieku nie gazuj zimnego pieca tym bardziej przy pierwszym odpaleniu po szlifie - moi zdaniem ma się nagrzać bez ciśnień aby uszczelki się odp podgrzały i pokleiły zew warstwami do cylka - głowicy
