Majstrowana instalacja XT 600Z 34L
: 12 sie 2015, 09:18
Witam,
Szczęśliwie remont silnika dobiegł końca i wczoraj usłyszałem już bicie serca mojej niuni. Jednak czeka mnie niedługo wyprawa do Albanii, a zauważyłem kilka modyfikacji w instalacji:
-moduł jest nieoryginalny: 131100-3260 by Nippondenso - 5 przewodów (oryginalny 8)
-2 przewody od alternatora są niepodłączone (powinny iść do modułu, ale jest za mało wejść)
- +12V zmierzyłem na ramie, co wydaje mi się nieoryginalne
-cewka nie jest podłączona inaczej - jest dodatkowy przewód z regulatora napięcia, który jest masą o ile dobrze pamiętam
Zmian może być więcej. W załączniku jest schemat instalacji z zaznaczonymi modyfikacjami. Byłbym bardzo wdzięczny za uwagi, czy to co jest w ogóle nadaje się do jazdy. Moduł oryginalny już zamówiłem. Oferta instalacji niestety mi uciekła :/
Pozdrawiam
Szczęśliwie remont silnika dobiegł końca i wczoraj usłyszałem już bicie serca mojej niuni. Jednak czeka mnie niedługo wyprawa do Albanii, a zauważyłem kilka modyfikacji w instalacji:
-moduł jest nieoryginalny: 131100-3260 by Nippondenso - 5 przewodów (oryginalny 8)
-2 przewody od alternatora są niepodłączone (powinny iść do modułu, ale jest za mało wejść)
- +12V zmierzyłem na ramie, co wydaje mi się nieoryginalne
-cewka nie jest podłączona inaczej - jest dodatkowy przewód z regulatora napięcia, który jest masą o ile dobrze pamiętam
Zmian może być więcej. W załączniku jest schemat instalacji z zaznaczonymi modyfikacjami. Byłbym bardzo wdzięczny za uwagi, czy to co jest w ogóle nadaje się do jazdy. Moduł oryginalny już zamówiłem. Oferta instalacji niestety mi uciekła :/
Pozdrawiam